|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har läst tidigare i forumet om möjligheten att spela mp3 i BMW-stereo. Jag läst tipset på Länk hur killen bytter sitt bandspelare mot BMW´s original stereo. Hur går det mes stereo från andra fabrikat? Jag är intresserad att installera en JVC-KD-LH7R verkar vara bredare än originalet!! Finns nån "slimmare" variant av en mp3-spelare? Tack för hjälpen!!! | |
|
Det finns en adapterplåt för stereoapparater i vanligt DIN-format att sätta där luckan fälls upp, högst upp i mittpanelen. Luckan försvinner, inte så snyggt tyvärr enl. min mening. FP |
|
|
Tack! Vet du var kan man köpa den? |
|
|
Hos diverse billjudshandlare, MDS, Backes osv. FP |
|
| ser INTE bra ut med montage platta ( pappig öststatsplast) luckan täcker bara halvvägs... nej ur en estetisk syn vinkel finns INGET att vinna på att dra in vanlig enkel DIN stereo | |
|
Ok finns nåt bättre alternativ? mp3-cd växlare kanske? Är det bara alpine cha-634 som klarar detta? Jag håller på och prata med BRL. Dom säljer en trevlig Sony mp3-växlare hoppas att det passar.... Andra förslag? |
|
|
Tjena Ilia! Kolla följande tråd Länk Har själv installerat mp3 växlare från Alpine. MVH Georg Siotis "... If you think things are under control, then you're not driving fast enough..." (Mario Andretti) |
|
|
Tack ! Den va det första jag kollade .Efter kontakten med BRL i Västerås fick jag lite mer info . det är nämligen ganska kompliserat kolla länken Länk Dom kan installera en sony 10cd mp3 växlare för 6500 eller en alpine som din för 6000.... Jag måste ta ut strereon och kolla kontakten på baksidan!!!! Fortsättningen följer... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.