AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
719

Köpa däck på däckonline?

ci
119
cidair
M5 E60 -05
330xdT -07
Dags att köpa nya sommardäck till M5:an!

Är det någon som handlat däck på www.dackonline.se?

Törs man handla där? De har ju otroligt bra priser. Är det möjligt?

Tacksam för råd.
Mattias Larsson
Jag har köpt däck där och är nöjd.

Mattias
ac
47
ace(CPC)
525 24V -91
Jag har oxo köpt däck där, fick hem dom på ca 4 dar.
Färska var dom oxo!! Otroligt bra priser!!!
Förbaskat bra priser!!

M-POWER!!!!!!!!!

Länk
ant
deras priser är troligen delvis möjliga för att folk vågar handla där.
ju fler som handlar där, desto mer kan dom ju pressa priserna.

==========
Länk
"bra att ha länk" Länk
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Det man ska tänka på att vissa lokala handlare kanske bjuder på montering och balansering av däcken när man köper av en sådan så glöm inte lägga på det i priset.

Blir säkert billigare via dackonline.net i 90% av fallen i vilket fall men bara så man är med på att det kanske tillkommer 500-1000kr på priset :)
Jag har också köpt däck på däckonline .... liksom. Beställde till M3 Caben, GY Eagle F1/GSD3:or 225/40/18 fram och 245/35/18 bak, gick jättesmidigt och fick bekräftelser på att allt var på G.

Sedan visade det sig att de inte hade 245:or inne trots att de sagt det. Hmmm... vad gör jag med två framdäck, jag avbeställer. De har skickat två framdäck redan så jag ska bara returnera, det var ju praktiskt. Kommer inga däck, 2 veckor senare visar det säg att de är stulna.

Sedan tar det ytterligare 3 veckor innan jag få mina pengar tillbaka, som de drar ca 1 sekund efter bekräftelse vare sig de har eller inte har däcken.

Slutkommentar, jag lånade ut pengar till däckonline i 6 veckor. Fick alltid hjälp och de var tillmötesgående. I övrigt är de ju billiga.
Köpte på www.gummihuset.se för ett tag sedan.. Ibland hittar man grymt bra priser där.. köpte dubbfria vinterdäck (235/45-17) för 760 kr st.

/Jimmy
Länk
ah
476
ahlstedt
540iAT-99
Jag har oxå köpt av däckonline, billigare och bra kan det samanfattas....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.