|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Bmwlover: Haha...sålde den för 24500:- och köper tillbaka den för 33000:- , låter som en bra affär :) Kan ja få ett par mockahandskar med på köpet ? Bilen som du länkade till matchade inte riktigt mina kriterier :) // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
kunde inte låta bli å va lite jävlig, men jag hade ju tjänat på det iaf. men sen vet man aldrig hur pass mycket du förlorar på det, hehe Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Hehe, jo det hade du juh .... du har inga bilder på hur den ser ut nu ? // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
shu!: det kommer pilder i en mailbox nära dig nån gång under veckan troligast i dag eller i morgon... (den som väntar på något gott behöver aldrig vänta för länge) Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Tack så mycket :) ... blir kul att se hur pärlan ser ut nu. Du kan juh knappra ner lite info om vad som är gjort med bilen (om det är gjort nå dvs). // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Hur går det med bilderna ? Väntar med spänning :) // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
| Har en BMW 325iM - 89, Coupe, Svensksåld, 20000 mil med full service bok till 19000 mil, Diamantsvartmetallic, Nylackad ( mycket fin lack ), STORA M-paketet, Sänkt med GRYMM väghållning, Vinge, Extraktorgrenrör, Chip, Dr Shreck Kamaxel, Den har bänkats till 211hk utan den nya kamaxeln sa den gamla ägaren, Har kvitto på alla delarna, Köpta hos Need For Speed, Elspeglar, Färddator, M-ratt i skinn, 16" ALPINA fälgar i mycket fint skick. Jag vill ha ca: 30000 kronor för den. Någon intresserad kanske??? | |
|
Beror på när du ska sälja ... hade inte tänkt köpa förens juni-juli nångång. Om du inte har bråttom att få iväg den så kan du juh skicka lite bilder och skriva lite info om du vill. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Jag har tänkt köra den sommaren ut från början men sen funderade jag på att sälja den nu. Ring på 0736185658 nån gång under juni juli så får vi se. Om du har MSN kan du gå in så kan jag berätta mer om den och skicka bilder. Mitt MSN: t16_r@hotmail.com. |
|
|
shu! Vad jag har läst så ska e30 M3:an vara snabbare på bana en e36 M3. Detta på grund av att e30 M3 nästan helt och fullt är en racing bil. E36 ska vara så mycket mer, komfortabel och allt vad det nu heter ;) Letar även jag efter en e30 325iM. 88 eller nyare. |
|
|
Om jag vore du så skulle jag satsa på en 316 e36 istället! försäkra din på morfar! det är bäst så :) Mvh Mohsen |
|
|
shu! & Jocke_999 Jag har en 327 Touring som ev ska bort pga studier... :( Den kan fås med bla 215/40/17, alpina 296mm skivor samt ok fram, M-sport skinnratt, servostyrning, elhissar fram, m.m. /Mikke |
|
| Är inte ute efter touring. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.