|
|
|
|---|---|
|
Tråkigt nog så sålde jag min 318iS idag pga barn. Jag har en Aud avant men jag är en sådan som blir less på bilen bara efter 5-8 månader. Vilken bmw ska man sattsa på fram till ungifär september. Helst en kombi med drag men inga M - bilar. Kapital = max 100 K | |
|
Om E36:an duger i storlek så är väl en 328T att rekommendera. Det finns en del under och runt 100' kr. Ska du ha 5 serie så har du väl bäst drag i 540 men bränsleförb. är väl därefter. Men 540 är nog helt klart en av de härligaste bilarna att köra, spec. till det priset. Det är iaf. vad jag tycker /anders |
|
|
Håller med Anders, men tycker inte att 525iT vore ett dåligt val, och med bättre totalekonomi än 540i. :) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Innan 318 så tittade jag faktiskt på en 325 iXT men motorn hade lekage lite här och där annars var den väldigt fin med dubbla takluckor och ACC. 93:a runt 65000 kr. Om jag får sålt min audi strax efter sommaren så kommer jag att köpa en E39 kombi, de är as snygga. Lite för dyr för mig bara. |
|
| satsa på en disel så du åke biligt det är bara ett tips | |
|
Diesel skulle passa perfekt men inte i Svealand där man har en skatten som inte är så rolig. Staten = Hallickar. |
|
| ja men känner du inte en enda bonde åkare åker du mer än 1500mil om året tjänar di in skaten | |
|
Jag fattar inte hur du formulerar dina meningar. Jag kör som max 500 mil per år. Jag har bestämt mig för en 325:a 4d. Endast en -94. hur är det det med Vanos, hur kollar man så att det inte är något fel med den och vad är andra "standard" fel på en 325:a från 94 tacksam för tips. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.