|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Loqmankaki: en gateway i stockholm? nä, då måste du varit i nån annan stad....;-) (St. Louis, kanske?) |
|
|
Jag betalar 476:-/månad inkl. el, för ett EGET varmgarage rakt under lägenheten mitt i city. (Karlskrona) Det är underbart att kunna ha sina egna hyllor, skåp, verktyg och en arbetsbänk mm. _____ Micke Länk Länk |
|
|
Hehe.. Glömde skriva putsdukar, putsmedel, grovdamsugare, mm. _____ Micke Länk Länk |
|
|
Micke Olsson skrev: Jag betalar 476:-/månad inkl. el, för ett EGET varmgarage rakt under lägenheten mitt i city. (Karlskrona) Det är underbart att kunna ha sina egna hyllor, skåp, verktyg och en arbetsbänk mm. ------------- Mitt i city! hihihihihihihihihi Varför kan man inte göra reply på ett inlägg? |
|
|
Visst är det mitt i CITY på bonnhålan........:-) _____ Micke Länk Länk |
|
|
Alla gånger. :) |
|
|
Tydligen kostar det 5250 att stå i Parkgaraget på Birger Jarlsgatan Länk |
|
|
Jag betalar runt 300 spänn för eget nybyggt garage med bänk, hyllor, el etc. Dock är det kallgarage. __ Länk |
|
|
Har eget garage hemma vid villan. Måste ju ha ett i stan under tiden man jobbar också och det kostar 310 pengar/månad. Värme och stora p-rutor. Ingen risk för dörruppslag och annat otrevligt :- ) /Kidde Äkta körglädje finner man i en BMW... |
|
| Betalar 1600/mån i Sthlm inkl tvätt möjligheter osv det står ca 50 bilar där. Det är hyfsat billigt för innerstan och enda sättet att få ha bilen ifred. | |
|
Hmm... Man kanske har det bra iaf. Jag betalar bara elen i mor och fars garage under vinterhalvåret garaget är ca: 100M2 med smörjgrop och kedjespel i taket mm mm. Edan delar jag garage med en pajsare inne i stan ca: 25M2 där betalar jag 520kr /kvartal Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
Garaget hemma vid huset, larmat och trevligt. /Wille Länk |
|
|
500 riksdaler, varmgarage i Helsingborg. //Palle Länk |
|
|
Jag ger 290 kr/mån för egen glugg i garagelänga i Staffanstorp. I Uppsala där jag normalt bor tar dom 300kr/mån för carport så då får den stå i garage hos päronen i Katrineholm istället, långt borta men gratis. Fredrik |
|
|
Jo det är värt pengarna.. Jag betalar 750:-/månad för mitt garage i Halmstad. |
|
|
Själv köpte jag ett garage och fick huset på "köpet" (skämt åsido). 105kvm med smörjgrop/grav. Har inte flyttat in ännu, men gissa om det blir perfekt. Kostnad ca 1000:-/mån med endast en dubbelgaragedel uppvärmd året runt. resterande 2/3 delar kallgarage. MVH ATG |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.