AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
312

Någon som vet någon om denna 540i ?

Ni
85
Nimbus
F22 M240i -17
Länk

Är intresserad av denna bil men innan ja ringer så vill ja höra med er på forumet om någon känner till något om dess förflutna? Allt är av intresse!
Visa användare
395
wollick
Cayenne S
Jag tycker att det är värt att åka ock titta på den, om den finns inom 100 mil från DIG förstås
Den ser skitfin ut på bilden...ett riktigt drömåk du...
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Ser väldigt fin ut på bild.Hoppas den är lika fin i verkligheten, bilder har en viss tendens att försköna rejält.Säkert värt en titt
Fälgarna är M5 kopior vad jag kan se.

Bra funktion "sök inlägg"

MVH Hasso
Länk

Kanske lite häftigt pris med tanke på körsträckan... och för att vara Daytona violett ser det mera ut som DunkelBlau...
Va snygg den var.....vill ha :-}

PH
Ni
85
Nimbus
F22 M240i -17
Jag skall ringa dem o höra vad de säger, tänket bjuda 75-80 med tanke på körsträcka o att fälgarna e kopior, de är för smala, riktiga M5 fälgar finns bara me 8 och 9.5 tums bredd om ja inte minns fel och dessa är inte en mm över 8 tum breda.

Hasso, ja vet inte riktigt vad du menar med "Bra funktion "sök inlägg" hur ska ja hitta en tråd om exakt samma bil? Ja är inte ute efter köpråd, det finns redan hör på BMWPower! Mer om någon vet nått speciell om denna bil!

Mvh
Fabian!
Ni
85
Nimbus
F22 M240i -17
Kollade upp bilen i bilregistret

*Importerad 19 Okt -99
*6 Ägare
*Besiktigad
*Förvävades 3/3 -03

6 ägare på 4 år är lite i häftigaste laget va?
beror helt på... om den tagits i en importfirma, så har du juh 1 ägare redan där, om den inte kom hit på beställnings jobb, åk och titta på den, provkör, lämna in på M-test, och sen så utvärderar du.. svårt att veta innan man sett bilen.

/mvh jocke

- www.raceinorr.com -
Northern Streetrace Community.
Nimbus: läs på www.bimmer.nu om just den magiska M5 fälgen så lär du dig allt om vad som är äkta och inte avseende fälgarna
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.