|
|
|
|---|---|
|
Jag köpte en 320-95 för 1 mån sedan.Fick bara en nyckel så jag tog kontakt med BMW för att beställa en kopia men de kunde inte hjälpa mig sa de enligt BMWSWEDEN finns ej mina nycklar i registret är det någon som vet varför? BMW FOR EVER!!!! | |
|
Nån kanske har bytt lås på din bil? Då kan inte BMW veta vad som sitter på. Mvh. Robban Johansson |
|
|
Varför byter man lås på en bil och tycker ni att jag ska köpa en ny uppsättning för att vara på säkra sidan? BMW FOR EVER!!! |
|
|
man kan ju byta lås därför att det kanske har varit inbrott som försäkringen inte täckt av ngn anledning, ochså har tidigare ägare kanske bytt låsen mot billigast möjliga... BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
du "borde" kanske byta lås?? vet vem...de finns kanske nån uppsättning me nycklar nån annan stans?? inget vidare då ju.. mvh Daniel |
|
|
Tackar för alla svar är betydligt lungnare nu ska byta lås kostar 2500 på BMW dom sa att det va jättesvårt att byta tänningslåset men dom vill ha lika mycket för att byta låsen som det kostar att köpa dom är det verkligen så svårt om man inte har tummen mitt i handen??? BMW FOR EVER!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.