AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
453

Sälja M3:an.. ?

Visa användare
425
Gudis
530i Touring -94:a
Nu kommer det jobbiga, jag kommer troligen att sälja min M3 nu under sommaren, och undrar vad kan man köpa som är lika rolig att köra..?? Det ska ju inte vara för dyrt heller..

JAG VET !!! M3:an är det roligaste, men det måste vara något som ligger nära upplevelsen ändå ju..

Allt handlar ju bara om hur mycket pengar man har! :)

Länk

/Manray/
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
FEL! Allt handlar om hur vilka utgifter man har! ;)

Länk
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
ibland går det lite fort på tangentbordet =)

Länk
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
Så kan man ju också se det :P

/Manray/
Nåt ungefär lika roligt som en M3 fast billigare... Jadu, en turbobil borde väl vara något för dig isåfall.

Kan du ju få en bil med ganska mycket klös i för lite peng.

Mvh.
Robban Johansson
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Vad är det som inte får vara lika dyrt? Driftkostnader, inköp? Finns ju en hel del roliga bilar på marknaden kanske några utav hondas type-r bilar? En s2000 kanske? Klart har du ungefär 120.000 att röra dig med eller ännu mindre börjar det bli svårt. Finns ju alltid någon gammal porsche men blir ju inte direkt billigare. M3orna är ju som sagt svårslagna när det kommer till körglädje,
Porsche 944 turbo är en rolig bil.
Visa användare
425
Gudis
haha.. jo jag har lite lust med en turbo bil, :( men det är lite svårt att hitta något som man tycker är snyggt och som håller hög kvalitet..

acey: jag menade bara att det inte skulle vara så dyrt i inköp..

Visa användare
425
Gudis
328-johan: hehe, det e sant att det beror på vilka utgifter man har.. Som jag har märkt nu så tycker jag M3:an kostar lite för mycket för att vara så gammal.. =(

Visa användare
1.523
b97_knl
F30 318dA SportLine - 12
F11 520dXA Touring - 14
Yamaha XJ6 Diversion F - 12
Pröva turbo + 4wd = rs2. grymt, skrämmande, kul, sista vintern med M5an för min del. Nästa vinter ska det va turbo o 4drift(hoppas jag :-)

Micke K. bmwcs nr.05085
Länk
Visa användare
425
Gudis
haha...

jo en sådan skulle man kanske ha, men polaren till mig har en S2:a trimmad så att motorn hoppar ut snart.. Men jag är missnöjd med hur de ser ut bilarna.. =( de ser ju inte vidare bra ut i inredning och man ska inte tala om motorutrymmet.. (FIRE IN THE HOLE!!! )

ok S2:an är rätt så snygg, men jag hade nog hellre tagit en RS2:a då.. Den är ju praktisk, och så kan man trimma den så att polaren får stryk med.. (kanske, vågar nog inte gå upp till 500Hk)

Visa användare
425
Gudis
glömde.. RS2:an är ju alldeles för dyr.. =(

Lo
301
Loqmankaki
BMW M6 Cab 07
BMW 550 GT
Jag vill bara säga att inredning i en audi 92-96 är inget vidare.

Det är tyst och bekvämt men inte så snygg eller man kanske ska kalla det cool.

Jag tycker att det ska va som i BMW föraren ska ha all pannel vinklad mot sig om ni förstår vad jag menar....

Visa användare
1.523
b97_knl
F30 318dA SportLine - 12
F11 520dXA Touring - 14
vi förstår vad du menar :-)

Micke K. bmwcs nr.05085
Länk
S2 fnns ju även i Avant utförande så ser den istrort sett ut som en RS2, lie granna plast skiljer.

Men en bil som andas mer 80-tal får man väl leta efter eller? Ser fruktansvärt tråkiga ut enligt mig.

Mvh.
Robban Johansson
Visa användare
1.523
b97_knl
F30 318dA SportLine - 12
F11 520dXA Touring - 14
visst ser de tråkiga ut. men jag har fått blodad tand efter att ha prövar rs2an. Min stackars 5a ska ändå inte behöva klara en vinter till :-)

Micke K. bmwcs nr.05085
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.