|
|
|
|---|---|
|
Vilka säljer RH i Sverige?? Och är det fler än en så vilka har bäst priser?? Eller går det att handla direkt från Tyskland? /Johan [CUL8ER] | |
|
Allt jag vet är att denna firma säljer RH fälgar! Länk /Manray/ |
|
|
Tack för det Manray! :) Mailat dem nu. Får väl se vad de tar. Hade jag inte en aning om att de tog hem såna :) Bor ju ändå rätt nära Nybro... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Hehe, där ser man! :) /Manray/ |
|
|
Du kan beställa från Länk Tror det är svårt att hitta bättre priser än dom i Sverige, Dessutom har jag för mig att dom leverar just RH´s fälgar fraktfritt till Sverige /Stefan |
|
|
wheel-machine.de verkar ju grymmt bra. Tack för tipset. Mvh. Robban Johansson |
|
|
Man är ju så vass på tyska så man fattade typ inget på den sidan när det gällde frakt :( /Johan [CUL8ER] |
|
|
Den här firman säljer RH dom är 2000-3000 dyrare än wheel-machine.Sen har du ATU dom är biligare än wheel-machine på fälgarna men dyrare på däcken Länk Länk |
|
Jimmy Nilsson |
Köp absolut inget av Tyska Bilstyling Depån, kallar sig numera Specialdelar, företaget är oseriöst och har gått i konkurs. Dom är för övrigt med på svarta listan på råd&röns hemsida (Konsumentverket). |
|
Jimmy Nilsson:Har specialdelar gjort konkurs? När i såfall? Jag har beställt fälgar där ifrån,och betalt handpenning!(suck) Länk Länk |
|
|
tjena grabbar, har en fråga undrar om rh fälgar är ett bra märke, är de dyra... eller är det ett budget märke, tack på förhand..... Länk |
|
|
farah: RH är bra grejer. imix: Tror han menar att Tyskabilstylingdepån gått i kunkurs och att de nu heter Specialdelar. Bara att hoppas att du får dina fälgar. ------------------- Hade RH fälgar på min förra bil och var grymmt nöjd med dom. Hade då modellen RH Cuprad. ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
Jimmy Nilsson |
Kolla in denna sida, det finns en hel del personer som har ouppklarade affärer med den här killen. Länk |
BIMMER |
imix, jag tror du e blåst på din handpenning den här personen som har den här firman livnär sig på att låta kunder beställa prylar till bra priser och sedan betala honom en handpenning som han sen inte betalar tillbaka......dessutom kan han lev ett paket till dig mot efterkrav som du får lösa ut med felvaror o då e du helt rökt av honom (TOMAS) han e en riktig mytoman han har gjort detta allt för många ggr nu...... imix hoppas de inte var alltför mycke.... |
|
Jag fick faktiskt tillbaka handpenningen idag!! Inga fälgar,men får försöka fixa dom på annat vis. Länk Länk |
|
|
tjena, hörni var kan man nu beställa rh fälgar i Sverige, ringde i idag till nybro-autoimporten, och de har slutat med att sälja rh fälgar, frågade också de om de visste någon annan firma i Sverige som sålde rh fälgar, men de kände inte till någon annan, o en fråga till imix såg att du har broke fasion fälgar på din bil(på bilden), jag undrar hur mycke du har gett för de..tack på förhand Länk |
|
|
farah: Jag köpte dom direkt på fabriken, jag gav ca 2000/st Länk Länk |
|
|
tjena imix, du då måste du ha köpt de från tyskland eller hur???? kan vem som helst köpa fälgar därifrån....tack på förhand Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.