|
|
|
|---|---|
|
Enligt en polare så ska pumpen sitta i tanken på e30 men jag har sett på forumet att den ska sitta framför vänster bakhjul. Kan det sitta ngn förpump i tanken eller har han helt fel? | |
| Efter -88 sitter det endast 1 pump. Innan 88 har du en förpump i tanken och en till pump under bilen. Är det en efter -88 så kan du ta en pump från vilken e30 efter 88 som helst tror jag. 325 och 318is har samma i alla fall... och 318 med m40 också! | |
|
det är en -88, alltså med förpump... Kan man temporärt koppla förbi förpumpen bara för att provköra bilen? alltså sticka ner en slang i tanken som går direkt till den "vanliga" pumpen, eller har förpumpen någon speciell funktion förutom att hjälpa till? |
|
|
Nej 88:a har ingen förpump. Annars kan man ju inte skriva "efter 88". Har 88:orna en förpump måste man ju skriva efter 89. Eller är jag helt ute o cyklar.... |
|
|
vet inte... förstod inte det där jag heller riktigt! men de bytte ju kaross -88 så det borde ju vara 88 och framåt??? |
|
|
Min 88 har ingen pump under bilen!!! =) Bara filter!! När man säger 88 å framåt så e de ink 88 å framåt dvs -88 -89 -90 åsv!!! Some men do not accept the rules. They create their own! |
|
|
jaja, jag blir fan inget klokare :) Får se hur det går imorgon... Enligt ägaren så är umpen i tanken kass så bilen startar inte. |
|
|
okidok...Säg hur det gick så man vet om man har en förpump eller inte. Hittills vet jag inte eftersom inget krånglat! mvh |
|
|
Sitter en pump i tanken iaf, så mycket vet jag nu :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.