|
|
|
|---|---|
|
Jag har en kanske konstig fråga men har nyligen införskaffat mig en bwm 520i, och saken är den att jag reta mig gallfeber på intervallen på torkaren, det ska vara tre steg som jag är van. 1 Intervall 2 Långsam 3 Snabb Min ser ut så här: 1 Intervall (x antal sekunder innan de viftar) 2 Lite snabbare intervall med nån sekund än vanl intervall 3 Snabb Vad är felet? Vägrar tro att de inte på långsamtläge ska gå hela tiden fast långsamt. Relä fel, spak fel eller vad? | |
| Hmm tror att läge två också ska vara intervall när bilen körs väldigt sakta eller står still, går automatiskt upp på långsam torkning när bilen överstiger ca 30 km/h. | |
|
Bamse....du har inga problem med mätare som lägger av ibland..?....hade detta på min bil och detta inverkade på intervallen........lödsläpp på kretskortet fram i motorrummet! mvh PH |
|
|
Husse har alldeles rätt. Mvh Reine. |
|
|
Ska testa, stod stilla på parkeringen när jag provade,,, Nope, inga mätare som krånglar,, bara en liten svajig bensinmätare.... Måste få säga att jag har kört många bilar men är otroligt nöjd med min bmw... :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.