|
|
|
|---|---|
Shogo |
Hej ! såg på Länk att det finns en "platta" runt växelspaken med fack, detta är ju genialt !, Går det att köpa denna platta lös, pris ? |
| jag undrar med | |
| Den där har jag aldrig sett i nån tillbehörskatalog eller dylikt...kanske hemmagjord...Däremot finns det en "förvaringsbricka" att köpa hos BMW som sitter strax framför vxl-spaken... | |
jocker18@home.se |
kan vara omgjort va? tycker skinnet ändar "ton" lite runt v-spaken? men jag vill oxå ha :D nån som sätter igång en serieproduktion? WmB SoundZ |
|
hmm..en vän hade en likadan variant på sin E34 520 24V -91. Fast den hade endast det "främre" facket...resten såg ut som det brukar. Kanske en koll m BMW kan hjälpa oss på traven...Jag ringer dem nu på en gång och frågar. Återkommer inom kort. |
|
|
Facket är väl standard på M5? F.ö. lägger man direkt märke till de felvända fälgarna på bilen i annonsen...... |
|
| Nästan alla M5:or som jag har sett har detta fack. Kanske ingår i Nürburgringpaket? | |
| Nä det finns nog i alla m5. Ja har det i min iaf det är en 90a å Nürburgringpaketet kom först 92 | |
|
de där facken finns i min o det verkar original. |
|
Shogo |
Booya: Fick du fram nånting från bmw ?. |
|
Nej det finns inte i alla M5:or,jag har en 92:a med Nürburgringpaketet och i min bil finns inte det facket,vilket är synd för nu åker mobilen runt överallt:( |
|
| Åfan har aldrig sett en m5 utan! | |
|
Kollade lite mer i min, det sitter helt löst bara att ta upp sitter bara fast med hjälp av vaxelspaks damasken. Borde finnas som tillbehör. |
|
| petri vad kostar den där grejjen du talar om | |
|
jag var på bmw i solna igår och hörde efter. Han fick fram delen på datorn men den var inte beställningsbar =( Det dem kunde ta hem var ett extra fack som man placerade ovanpå det befintliga. Inte alls lika roligt. Så jag vet nu ej hur man ska få tag i det.. |
|
| joakim E: 200kr, enligt tillbehörskatalogen från -94.... | |
|
Vad jag vet så är det standard på M5 3,8 men även de flesta 3,6:or brukar ha det. skulle vara bra att ha... funderar påatt fixa en sån till mig själv |
|
Shogo |
Hur får jag bort det plattan som sitter där ? måste man ta bort växelspaksknoppen för att ta bort den ? Skall åka iväg till skroten och se om dom har något åt mig. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.