|
|
|
|---|---|
FolkaaN |
nån som ska på bilmässan i stockholm i april ? BMW = The biggest the best, better then the rest |
Svärd |
Inte Stockholm, men Elmia blir det i påskhelgen. Hem å hälsa på familjen också. GOTLAND har allt, förutom SALT!! Billiga BMW-reservdelar har vi också... |
|
Svärd: Ja inget salt har ni men dock kalk i vattnet :) Hur gör du när du tvättar bilen? Va där i sommras och tvättad kärran en gång... kalk fläckar över hela bilen.. hehe apocalypsorödmetallic... |
|
Svärd |
Gus: Tvättar med det avkalkade vattnet på jobbet... GOTLAND har allt, förutom SALT!! Billiga BMW-reservdelar har vi också... |
FolkaaN |
men e det ingen som ska på stora mässan i stockhol ? det brukar ju komma flera tusen e det ingen av er ? BMW = The biggest the best, better then the rest |
ant |
jo jag ska dit. har varit är flera gånger förut.. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
-BeeMWe- |
Det kan du ge dig ef a en på att jag ska :) Länk |
Deliq |
Har varit alla gånger sedan Stockholms Bilsalong återupptogs 1984 (eller när det var) och tänker inte missa denna heller... M V H // Deliq "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Har inte varit där riktigt lika många gånger som föregående skrivare, men nog kommer jag vara där i år igen! /eFx |
|
|
I am in /Dominik "If You drive behind a fast car You can get exhausted" |
|
FolkaaN |
jag e ju bara 14 så jag ska dit för min 3:e gång var 6 första gången jag var där =) BMW = The biggest the best, better then the rest |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.