|
|
|
|---|---|
| Måste ha hjälp me mitt Taklucke problem fort nu, har börjat regna o måste ha igen den, nån som nått om en blad säkring vid batterit, men jag hittar inge säkring där?!?! Snälla hjläp! | |
|
Vilken modell har du? Det brukar gå att stänga den manuellt. Kommer inte håg riktigt hur men om du tar bort panelen som takluckeknappen sitter på så kanske du kan lista ut det. Någon med instruktionsbok nära till hands? /T.P. Länk |
|
|
de är en 735 från 87! Ska testa de du sa nu, återkommer! |
|
Svärd |
Man tar den vinklade insexnyckeln och skruvar igen luckan för hand. Har du Instuktionsbok finns det beskrivet där! Har för mig att det är i själva motorn man stoppar i nyckeln och skruvar. Man får hoppas att du har alla verktyg i verktygslådan kvar. Lycka till!! //Martin GOTLAND har allt, förutom SALT!! Billiga BMW-reservdelar har vi också... |
| Tack för tipsen =) de funka fint, men nu måste jag veta vad som kan va fel på skiten "Takluckan o Alla Rutor funkar inte" men "ALLT" annat funkar perffa! så om nån vet vad som kan var fel va snälla o säg till mig, (Alla Säkringar underhuven e hela) | |
PETER.O |
Kolla säkringarna under baksätet Mvh Peter |
| mm, Har letat sönder mig efter den! min hittar ingen. Skulle juh tydligen vara en 80amp!?! | |
|
80amp säkringen är huvudsäkringen. Säkringarna till luckan resp hissarna sitter med de andra säkringarna under baksätet. MVH David Öfverdahl-Forslöf BmwCS #4984 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.