|
|
|
|---|---|
|
Sammarbetar dom? Dom länkar till varandra och har inte många hundra meter i mellan! Returbilen tar 1500:- för en motor Samma motor fast gått 3000mil mindre tar Harry´s 19000:- Vilket tycker jag e skit! För returbilen har tagit bort den sen jag frågade Harry´s vad dom skulle ha för den motorn. | |
|
Det är samma företag, först plockar Harrys av det dem vill ha sedan så skickar dem bilen vidare till Returbilen. Därför hittar man tex aldrig en checkcontroll till en E36:a hos returbilen :( /T.P. Länk |
|
|
Men dom skriver ju tex att dom har en motor på returbilen till en 328 dom gått 11500mil men när jag frågat på Harry´s efter en liknande motor så är hela 328:an helt borta på returbilen. Tycker ju jag känns skumt men jag vet ej. |
|
dalldall |
dom är ju riktigt billiga när man läser prislistan.men i praktiken har dom inget riktigt gångbart(nyare)det bästa och sånt som är efterfrågat tar harrys,resten går till bilreturen!!men visst kan man göra fynd!då måste man vara framme snabbt! |
| Man måste stå utanför tills dom öppnar ibland!! Om man ska få tag på nått! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.