|
|
|
|---|---|
-RW- |
Jag annonserade min bil på Bmw Power börsen, men den har även hamnat i gula tidningen. Hur?! |
-RW- |
....alltså både i B'Power och gula tidningen. |
|
När du godkände din annons stod det längst ned, citat BMWPower sambarbetar med Gula Tidningen. Din annons kan även publiceras i Gula Tidningen, Lila Tidningen och/eller Köp&Sälj. Mvh Asken |
|
-RW- |
tack:) Jag missade det. MVH Marcello |
| är de inte samma sak när man lägger in en annons på bilannonser.se?? | |
|
Jag sålde min bil till en som hade sett annonsen i gula tiningden men inte på BMW Power. M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN Såld :( Nybliven 750i E38 ägare :) |
|
|
Tjenare. Detta hade jag missat helt. Blev väldigt positivt överraskad. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Hej! Igår när jag läste Lila tidningen så såg jag att det var reklam för BMWPower, och ett helt uppslag om 740d + lite till. Men jag blev lika förvånad som -RW- över att min annons hade hamnat i tidningen. Var även med på bild två veckor i rad i BMW Special. Snyggt jobbat av BMWPower Crew:en. Fortsätt så! Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
-RW- |
Magnus18// Finns tidningen och köpa nu? Hör BMW special och gula tidningen ihop? mvh |
|
Läggs annonserna fortfarande i Gula Tidningen också? /Manray/ |
|
| Bilannonser.se samarbetar inte med Gula Tidningen (som är Eniro nuförtiden) utan med tidningen/webbplatsen Motorbörsen. Det finns dock ingen garanti för att man får sin annons publicerad i Motorbörsen genom oss, vi exporterar till dem med ojämna mellanrum. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.