|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag behöver lacka om en kofångare till en E34, en svart kofågngare ska målas om till calypsoröd. Är det ngn som känner till en bra lackerare i Malmötrakten som inte kostar för mkt? Tack på förhand. | |
|
Westerlins Billackering som ligger i Tjustorps industriområde (mellan Torup och Bara ungefär). Han burkar vara väldigt billig och resultat brukar inte vara alltför tokigt. _____________________________________ BMWCS #5157 Länk |
|
|
Har använt Leifs billackering i Fosie med bra resultat. /T.P. Länk |
|
|
Och jag som vill ha lackat tillbaks det svarta på kofångaren... Samma lackerare där kanske! ;o) Bor också i Malmö |
|
| Och jag behöver ha lite sidolister lackade. Ska ringa och höra vad det kan kosta. | |
| Var i kontakt med Westerins och de var inte dyra. Men jag vet inte om de gör ett fullgott jobb. Ska i alla fall lämna in ett gäng sidolister för omlackning där i nästa vecka. | |
|
Stout: Jag har fått lackat bakluckan till en Golf III och det blev bra. Visserligen så sålde jag bilen kort efter detta så jag vet inte hur den ser ut i dag men för 500kr...Lackade även om hela plastfronten + spoiler till en Nissan 200SX samt att han rostlagade och lackerade nederdelen av bakluckan. Även detta blev och priset var 1000kr. Skulle kanske inte lämna en nästan ny bil där för större jobb men för mindre saker så rekomenderar jag honom. Han gör även mycket större jobb för märkesverkstäder så jag har svårt att tro att han är dålig. Fick intrycket att han tjänar bra på dessa jobb och håller ett lågt pris för oss privatpersoner som inte alltid är så noga med kv-tto... _____________________________________ BMWCS #5157 Länk |
|
|
Tack Programmer :) Ska ha listerna i samma färg som bilen i övrigt och det är ju bara ett par lister så det kan inte bli fel :) |
|
|
Telenummer och adress till Westerins? Någon som har det? Jöjje |
|
|
Ahh... Westerlins heter det! 040-446774 Jöjje |
|
|
Tack gubbar jag ska kolla upp det. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.