AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
407

Billig M5!

Mattan
Hyfsat pris på en M5!!!
Länk

Annonsören på Blocket är rätt känd.
Jag skulle definitivt syna bilen och milen noga.
Undrar hur han mätte upp 401 hästar, med Dyno???

/Wille
Killen verkade vass på att skriva iaf... Billigt om den är fin och fräsch...

/Johan
[CUL8ER]
Mattan:
När fanns den i 401Hk?

Nu är inte jag någon expert på svenska, men det finns flera stavfel i annonsen mmmmmm

Verkar vara en special klädsel kombinerat svart/rött

Men visst är det billigt........
Mattan
Jag är inte spekulant!!!

400 hk på alla.. 99-

/Jimmy
Länk
Hur som helst, skruvade mil eller inte, så är det ett bra pris om bilen fungerar som den ska.

>Mattan, varför då? p.g.a av att det låter för billigt?? Köper du hellre en dyr bil och blir blåst?

Tycker inte man ska räkna ut den bara p.g.a priset, kanske va på sin vakt, men det ska man ju alltid vara vid köp av bil.

Snabbare ska det gå!
Har inte han fler bil annonser på blocket? Känner igen namn/stav-stil etc........

Mvh
Patrik
Mattan
Ivar: Ointresserad, oavsett priset, med en sådan presentation.

//
584
///Misano
520d Touring M-sport -18
M5 -89
Den kan man ju köpa, då åker man ju ifrån alla andra M5 E39 so har den högst föraktfulla summan av 1 hk mindre!
Ingen navi i bilen. Den bilen e iskall!!! SVårsålt utan navi. Därav det låga priset tror jag!

M-POWER!!!!!!!!!

Länk
Es
332
EsaPekka
BMW 635 -81
stava...?
Det cirkulerar en hel del M5 E39 lik, man får vad man betalar för.
50
4
50_cent
M3 -97 C.svart
328i -99 Touring C.svart
Killen e ju fan helt väck. De e ju bara skrot han har, de fattar ju vem som helst... Momsbilar hela högen. Han har nån liten pissfirma här i sverige och får då dra av momsen på bilen i tyskland, och betalar naturligvis inte den här etfersom han inte reggar in bilarna på sig själv. Vem är det sen som kan åka på en momsfaktura på typ 50 000?? Jo han som köper bilen av honom. Allt du behöver är ett litet nummer (alla företag har ju såna) sen kollar den tyska firman upp om numret stämmer, att det finns ett företag i sverige med det nummret och sen är det klart. Köp för tusan inte några bilar av honom...

snoppolle
Alibaba AB !!!
Ev
612
EvergreeN
318i Touring E46 '05
Köp inga bilar av en kille med mobilnumret 070-5629998, han annonserar på blocket med jämna mellanrum!

Har själv råkat ut för denna nisse. Skulle köpa en 3-serie av honom, i nyskick berättade han på telefon.

När jag kom ner (70 mil tur och retur) så visade det sig att hela baksätet var sönderrepat ända ner till stoppningen, det såg ut som han släppt in en rabiessmittad varg eller dylikt där bak.

Sen så fick jag en utskällning för att jag påpekade att baksätet var helt sönder. Tack för den, bara att åka hem igen.

Jävla *****

btw, "killen" har typ 3 olika namn, och bilen hade varit reggad på 8 personer under 3 veckor. Riktigt skumt, synd att jag inte kollade upp det innan jag åkte.
JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
Hej!

Killen verkar vara en välkänd lurendrejare. Han har varit på tal här på forumet med flera olika bilar, bla en 325:a som jag har haft intensiv mailkontakt med den stackars killen som blev pålurad. Den hade falskt chassinummer, om jag minns rätt var det pålagt två siffror efter ordinarie chassinummer, vilket gjorde den omöjlig att registrera i Sverige. Troligen stulen och "reimporterad" i Tyskland mha mutor eller liknande.
Jag skulle inte ens fundera över att köpa den M5:an. De ovan som verkar tro att en fräsch M5 kostar de pengarna måste jag göra er besviken och säga att det är bottenskrapet som ligger i de prisklasserna. Dvs fd. krockskadat, konstig utrustning, långmilare, dålig servicehistorik osv. Jag har verkligen kollat runt eftersom jag precis har köpt min andra M5:a. En fräsch M5 kostar fortfarande en bit över 300', enligt min mening.
Men om ni vill köpa bil av den killen så får ni gärna göra det för mig, kom inte och gnäll efteråt bara.... :-)

Mvh Johan
Visa användare
1.320
markkus
M535i -86
528i -87
535iA -87
M535i -86
518i -87
Ja, alltid är det ju nån jäkel som köper den.
Johan(power)
Tror dock att Rangen blir dyrare i längden i alla fall vad jag har hört.

sorry om jag gled bort från ämnet
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.