|
|
|
|---|---|
|
328i uttagen 98/05, 8300mil, Titansilvermetallic, Mörk inredning, Halvskinn, Sportstolar, Sportratt, Titanpaneler, Acc, Glaslucka, Elhissar, Bmw Hifi, Becker Navigator, Färddator, Electro Chrome spegel, 16" Design 43 med 225:or, 70%igadäck, Garanterat rökfri, Fullservad. Importerad från Tyskland, full historik, verifierad mätarställning. Begärt pris inklusive 12mån garanti från Svensk Bilgaranti är 180tkr. Är detta vettigt?? ///Tobbe | |
|
Är det en e36 eller e46? /Simon |
|
|
Låter vettigt ja. 12mån garanti är ju inte heller fel. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
En e46 förmodade jag, eller ? "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
E46 och är i mkt fint skick. ///Tobbe Ps då kanske man snart är 328 ägare igen då! Ds |
|
|
Låter som ett ok pris med tanke på garantin. |
|
|
Låter rimligt, lite varning för att det inte är helSCHiin, gör den mer svårsåld senare. /Simon |
|
|
Simonen: Jo men han slipper frysa (!) av sig när han sätter sig på vinterhalvåret. samt bränna (!) av sig när de e 25 grader ute o gassande sol. Toby: Priset låter helrätt. Du skriver sport ratt, är de multifunktionsratt med farthållare osv (ovärderligt bra i mina ögon) eller bara själva sportratten? bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
>>Wendtan, tyvärr är det ingen multifunktionsratt.... ///Tobbe |
|
| Synd. de tycker ja e minst 5 papp i avdrag. | |
|
Tror att jag har ringt på den bilen i Tyskland.Den stog på en Bmw firma i västra Tyskland,kommer dock inte ihåg var det var....Måste vara rätt nyimporterad,för den fanns kvar för 2-3 veckor sedan.Enligt säljaren var det dock rökt i bilen,men det luktade visst inte så mycket i den.. Begärt pris var 15.850 euro. Var inte speciellt snyggt med den navigatorn som satt i.Satt distansbrickor på sidan,eftersom den är mindre än Bmw org. stereo... Kan maila bilder på bilen,samt inrednigen om du inte tittat på den... Jag har en nästan identisk 328:a till salu för 175.000:- fast med 17",och bmw cd... Före dettingar:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00,328 Ci-99...R.I.P |
|
|
>>Jojje, du har mail! ///Tobbe |
|
|
Wendtan, håller med dig angåeende kommentarerna om SCHiin, dock finns det enligt min erfarenhet många som resonerar annorlunda...:-) /Simon |
|
|
OT, En ny läderklädsel från Bmw kostar för standardstolar med sitsvärme, 9445:- för framstolarna och 9930:- för baksätet (med skisackfunktionen). Då tillkommer jobbet förstås... :) "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.