AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
583

ACS Z4 - titta och njut

Här kommer lite ögöngodis från ACS:

Länk

Länk

Länk

/Dominik

"If You drive behind a fast car You can get exhausted"
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Jo tack, det där var ögonterapi det

__
Länk
Ja
709
Jacky Ickx
530dXA -16

BMW CS #08252
Hjälper föga mot Chris Bangles grunddesign av Z4:an...oavsett hur mycket styling man klistrar på så blir det aldrig bra.
Jag tycker den är skitsnygg. Det enda som är lite svårt att vänja sig vid är sidoblinkersen med skåran runt... ser lite ut som tanklocket...

Det är alltid gratis ost i råttfällan...
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Tycker z4:an är grymt snygg. Men det blir lite för mycket med hela det där paketet för min smak, tycker den är fin från början. Fälgarna satt bra dock :)

"Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris"

Fi
683
Firren
iX1 '23
996tt ’03
ahhhh.... me wants! ;-)

mvh
Anders

BMWCS #4727
FolkaaN
chris har verkligen lyckats med 745 o z4 tycker dom e skit snygga

BMW = The biggest the best, better then the rest
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Har Z4 börjat säljas??? Såg nämligen i jönköping en svart Z4 va snygg den var.. någon gång har man väl råd att köpa sådan...Ler**

MvH Bmw 4-ever

Länk
Agge
En z4 i m-version skulle jag inte banga på. Den var grymt snygg.

MVH
//Agge
Ja... ACS har verkligen lyckats... för jag tycker inte Z4 är snygg annars.... men denna versionen var jäkligt mycket bättre.

_____
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Toppen!
Visa användare
159
StaliN
330ci- 01
X5 3.0iA lev. kring aug03.
Nån som vet om grejorna redan går att beställa.. (tänkar inte på fälgarna utan plasten..:-)..))

BMW..!! The rest is meanigless!!

Länk
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
polarn skulle köpa sig en z4 i kina men ansåg sig behöva en fyrasitsig bil så det blev en 330 coupe istället.
Den kostade bara 1,2 miljoner kr.

Vad z4 kostar har jag ingen aning.
Hur mycket???????? Man får ju tre stycken likadana för den pengen här i landet

/Domink

"If You drive behind a fast car You can get exhausted"
FolkaaN
1.2 mille ??hur fan ?

BMW = The biggest the best, better then the rest
ant
jag tycker nog Z4:an gör sig bättre orginal. det blev FÖR mycket linjer på den bilen.
har inte sett en Z4 i verkligheten men jag kan tänka mig att den ser bättre ut då än på en bild.

==========
Länk
"bra att ha länk" Länk
Jeppe Johansson
Snygg bil, synd att man inte kommer at ha råd med den förrän om en massa år :(

"Jeppe"
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Nog blev den lite bättre med AC S. plast och fälgar, men riktigt bra blir den aldrig.
Jag har dock sett den i verkligheten och den ser mycket bättre ut än på bild. Den skarpa linjen som skär sidoblinkersen syns inte lika tydligt i verkligheten, eller så var det färgen som gjorde det, den jag såg/åkte med! var gråsilvrig.

Måste också tillägga (som ägare av en Z3) att Z4an känns solidare, högre kvalitet eller hur man nu ska förklara. 2,5an var också den rätt pigg och duger säkert för de flesta.

Men den slår inte min bil på fingrarna M-4-ever!

/Richard

By Z3MPOWER
"Super nua non nosent"
Gr
61
Gronken
X5 35d -09
535d Touring M-sport -06
Ahhh, har suttit hela eftermiddagen bakom ratten på en sprillans Z4 3,0, vilken bil, tyvärr säger plånboken stopp.....
Skulle nog dock vilja ha en lite kraftigare motor, mycket vill ha mer....

/ Gronken
AC Schnitzer rules! Stylingen var grym ( utom vingen. Jag gillar intwe vingar)

_________
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
Tycker faktiskt den är snyggare i originalversionen, tycker också att de senaste modellerna fått alltför mycket kritik när det gäller designen, både i fallet Z4 och 7-serien så är det så i min mening att bilarna är betydligt snyggare i verkligheten än på bild. Visst behövde man lite tillvänjning i början men faktum är att en bil som är riktigt snygg redan första gången man ser den brukar "åldras" snabbare, tycker jag iaf...

Finns fler exempel som Ferraris 360 Modena som jag tyckte såg ut som ett kit-car bygge första gången jag såg den men nu tycker man den är grymt snygg. Detsamma gäller Enzo'n som man ju fick se på bilsalongen, som liksom de senaste från bmw är betydligt snyggare i verkligheten än på bild.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.