|
|
|
|---|---|
|
Igår när vi va ute o körde så öppna vi takluckan! Sen när vi skulle stänga den igen så gick de inte, Sammtidigt sluta alla 4rutor fungera oxå. Så jag antar de e nått sammanhang me de där!? Nån som vet var problemet kan va? Och kanske om de finns nån säkring för just dom här grejerna? Vi har kollat alla säkringar i Motor utrymmet o underbaksätet! men alla där är hela o de står inget om att nån av dom i Motorn har me de att göra? | |
| Har du kollat 80amp säkringen vid batteriet? Det är en bladsäkring som kan se hel ut tills man tar bort den, skulle tro att det är den sörrö | |
| Men allt annat funkar, är bara Rutorna o Luckan! | |
| Jo men ja har för mig att det är en för dessa grejer som sitter i batteriregionerna, funkar torkarna eller? | |
| jappz, torkarna funkar.. Ringde BMW i GBG nu dom sa att de kunnde vara ett relä, så skulle testa att knacka på alla, men ska kolla de du sa me säkringen först! | |
| kan du inte adda mig på MSN? ser att du håller på me en kul grej "Xbox" =) MSN: rickard83a@msn.com | |
| Will do! Men sitter just nu på jobbet och har ingen tillgång just nu återkommer =) | |
| Fint =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.