|
|
|
|---|---|
|
Nu måste jag ställa en idiot-fråga... Vad är njuren?, äré typ grillen eller vad? Jag ska beställa ny skärm och huv till min B10:a e34-90 och då frågar han om jag ska ha till lilla eller stora njuren... Är det typ breda huv/grillen som kommer -93??? Jag är tacksam för svar | |
| Precis! Grillen kallas för njurar. Du har med andra ord små njurar - förutsatt att tidigare ägare inte bytt till de nyare och större, förstås. | |
|
Tnx som faan, nu kan jag beställa med säkerhet... Jag gissade på nåt sånt men va inte 100%. Ha det gott alla lyckliga Bmw-ägare |
|
|
Byt inte till stora njurar, snälla. Den blir klumpig att se ut. Smaken är som baken förståss. Små är läckra. MVH Andreas |
|
FolkaaN |
håller med motorn störst går inte alltid först :) BMW = The biggest the best, better then the rest |
| De breda är klart snyggast, de smala ser verkligen äldre ut. | |
|
kommer på att behålla mina smala njurar för att hålla bilen "orginal" som den va från början. Är faktiskt jäkligt nöjd med min gamla B10:a, säg va ni vill men e34:a karossen är förjävla stilren och (i min menig,smaken som baken) betydligt snyggare än e36 mfl mfl Men då har ju e36 betydligare sportigare stuk förståss... Hoppas det finns massor av nöjda-lyckliga Bmw ägare där ute Allt gott/ Markus Umeå |
|
| Hade du haft en 520-88a hade jag inte klagat, men en Alpina skall man behålla som den är och du gör helt rätt i att köpa originalnjurarna. | |
|
Titta och avgör själv,, bytte till -95 eller V8, eller de sistsa 50st byggda Alpina Bi-Turbo. De hade stora fronten original! Micke.. Länk |
|
|
Länk Micke.. Länk |
|
|
Breda fronten och huven är klart snyggast. Har jag också. Mvh Patrik |
|
| Snygg bil! Det ser verkligen rätt ut med Alpina-fälgar på en E34...hm..svårt att välja vad man ska ha för fälgar...Alpina,M5-,Hartge,Rondell....?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.