|
|
|
|---|---|
|
Sitter å kollar igenom beställningsorderpappren från fabriken på min bil och där står bla att den är beställd med kod 609A som är (Navigation System W/TV and on-board Computer) Och 832A som är (Battery in trunk) Trodde inte det fanns i 4d versionen? Hittar inget i bilen som tyder på att detta varit monterat!! + Mycket mer saker ja inte orkar skriva om nu men det mästa på listan stämmer. Ja chassienr stämmer med min bil sådet är rätt så långt. Någon som fattar detta bättre än ja? | |
|
Jag har fått koderna från Sniffer på forumet. Din har enligt BMW:s fordonsdata följande koder: 240A 320A 401A 459A 464A 499A 500A 534A 540A 560A 668 Det är på den vita M5:an som har EXP, och det är väl din bil? Navigation fanns inte som alternativ då från fabrik. //Schnitzer |
|
|
Länk _____ Micke Länk Länk |
|
|
Schnitzer: Ja det är min bil. Varför står då 609 och 832 med på min lista från fabriken? Det gick väl inte att få navigarion till e34 iaf inte då min bil är byggd. Har ju ett stort tomrum till vänster bak i skuffen bakom luckan. Men har ej kollat på det i dagsljus! Är det bara ett förvaringsutrymme? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.