|
|
|
|---|---|
|
Jaha då var det min tur då... Inbrott i beemern, dom krossade en ruta å tog stereon som jag naturligtvis glömt att ta in. Vad är det för människor som inte kan skilja på ditt och mitt? Vad kan dom få för en begagnad Clarion stereo, 500:-?.... SKAFFA JOBB! Tur att batteriet var urkopplar annars kanske hela bilen hade rykt! | |
|
så jävla tråkigt lider med dig ..... folk har uppenbarligt svårt att skilja på ditt och mitt som du säger !!! Mvh/ Daniel |
|
|
Grattis! I min tog dom t o m stereon utan fronten!!! Dessa människor förstår jag mig inte på. Jag h-a-t-a-r folk som inte kan skilja på ditt och mitt. Precis, SKAFFA ett jobb! PÖBEL |
|
| BTW, den var inte försäkrad... Uppsa den för nån månad sedan =/ | |
|
Inte roligt med inbrott för det är så onödigt!!!!! //Schnitzer |
|
svintoleffe |
Jag lider med er som har haft inbrott tycker ochså att det var onödigt att göra inbrott. I sommar så ska jag byta larm på min bil såatt jag kasnke slipper sånt, har larm även nu men vill ha ett nytt. |
|
Hade inbrott i vår V*LV* 745:a för ett tag sen, de snodde en gammal "no-name"CD, värd nåra hundralappar, men sabbade bilen för över 10k i onödig skadegörelse, snacka om nollor, 518 touringen med betydligt fetare CD i var orörd (stod intill på garageuppfarten) Tackar förmodligen LARMET för detta. ...BMWLundqvist.... |
|
|
I polarens volvo blev det inbrott steron lämnade de i fred ( gammal kassett/radio) med de tog rattkryckan!! ha ha ha tilläggas bör att nycklarna till rattkryckan låg i bilen.... |
|
| Ja han visste tydligen om hur vanligt det var med inbrott.... | |
| skaffa kopparkulor till luftgeväret och skjut dem i röven, då kommer de garanterat inte tillbaks, så kan ni pissa på deras gravsten sen mä | |
|
I min bil nöjde de sig inte bara med sterion utan tömde även handskfack på allt innehåll = Servicebok etc. etc. De slog även sönder hela intrumentpanelen, mätarhus etc. Dett a är speciellt tråkigt då min bil hade en fullstämplad bok osv. Blev ju ganska stor värdeminskning på bilen med tanke på att den är import också. Håller på och fyller en ny bok med täta servicar nu... Alltid tråkigt...=( Mvh. Robban Johansson |
|
| Hur ersätter f-bolag en borttappad servicebok? Bilen tappar ju as- mycket i värde, speciellt M3:an. | |
|
Dom tog dimljusen ich njurarna på min kärra förra veckan... man blir så jävla förbannad... ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
| ja dom snode mina jbl gti 12 och båda slutstegen stereon | |
|
Ja min länsade dom t o m på en brandsläckare som var tom! Fyra gamla fula solbrillor! Plus säkringar och glödlampor. Å en massa mynt (typ 70 spänn!). zzzz |
|
|
Samma här...hade för ett tag sen inbrott i min med!! krossa ena rutan försökt bända upp båda låsen... Klantskallarna ha missat när dem skulle krossa rutan så dem knäckte den kromade listen runt rutan å repade en lång repa ner på skärm/sidan!!! =( Tog stereo mobil å alla mina skivor...grejen va ju att ja skulle i väg senare på kvällen men så blev int fallet så ja hade ju lämnat kvar front å mobben glömde ja...men visst e de typiskt... Kostar ju bara en en massa stålar me självrisk å vara utan bil osv.. Sen försökte dem ta bilen...för ja har ju rätt stror stereo i den å fina 17":are.. så dem knäckte rattaxeln...så blinkersspaken stod rätt upp å tändningslåset va under till....att man bara orkar!!! Håller med alla tidigare talare...SKAFFA JOBB FÖR TUSAN!! Some men do not accept the rules. They create their own! |
|
djspirit |
ser att det är mer än jag som blivet av med mynt dom tog min NY köpta cd mitt slutsteg som givetvis låg i baksätet, min ask kopp med typ 100 spänn i skrammel men missade bas och mitt stora steg som låg i skuffen j*vla tur fan jag skulle på anstälnings intervju 15 minuter efter att jag märkt de fick inte jobbet kan ja sä;( BMW: HOPEFULLY NO TURBO SHIT JUST REAL POWER |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.