AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
316

M3-96 på börsen.

Någon som tittat på denna eller vet något,jag ska förmodligen köpa den på Lördag 8/3 och har ganska långt att åka.
Länk
Micke.
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
Verkar ju vara en fin bil om man utgår ifrån vad som står i annonsen iaf.. lycka till!! mvh Daniel

-------

"BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den"
Inspektions II:a kostar 5-6 tusen. Glas och dimljus 3-4k (om man är slö och använder BMW orginal).

Står inget om import men förutsätter det. Kolla när. Verkar vara ett hyggligt antal mil iallafall. Sänkning gillar inte jag personligen, man har en M-chassie, det är bra. Ställbart hade varit OK.

Ögonlock kan man ta bort ;)

Mina personliga åsikter. Kan alltså pruta något om kontant vilket jag antar eftersom han inte vill byta. Får du ner den 5-10k till så har du ett OK köp.

Dock skall alla vibbar kännas bra då du kollar på bilen, det finns många M3:or att välja bland.
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Jag har tittat på den. Maila mej för info

Länk
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Ser fin ut, bra utrustning!
Viktigt med skinn tycker jag, och det hade den ju.
Vingen är en smakfråga (nu blir jag dödad) men jag tycker M3.An ser mer "clean" ut utan...
Lila färg...är du säker på att du kan leva med det?

M3 gör sig bättre i Diamant/Cosmos svart eller någon blå färg, i min mening!

Lycka till!
Tack för era synpunkter och speciellt tack till 328-Johan, det verkar som jag köper den på Lördag.:-))
M.v.h
Micke.
Jo
465
Johnte
530 D M-sport -05
X5 3,0Sd M-sport -08
Jag var jävligt nära att köpa den sommaren/hösten 01. Men köpte den jag har nu istället. Har inte sett den i verkligheten men pratat mycket med killen som hade den innan nuvarande ägare och fått en jäkla massa bilder tror bilen hade gått 8000mil då. Och då verkade den jävligt fin och fräsch... Det var bara färgen som felade för mig. Men alla är ju inte som mig... Lycka till!!!

Livet är för kort för att köra diesel!!!
MrSerious
Bilen har bytt ägare väldigt nyligen. Men det kanske inte är något konstigt med det, har inte varit o kollat på den själv...
MrSerious
Oj, lite sent inlägg oxå...
Nu har jag slagit till och den var fin förutom några småsaker som jag ska fixa till innan sommaren så det känns riktigt bra.
Den går verkligen bättre än mina tidigare 3,0:or, trodde inte man skulle känna så tydlig skillnad,.
Tack för tips och synpunkter.
M.v.h
Micke.
cl
185
clyzzon
330i Touring -03
Micke169: Grattis får man väl säga då, tycker du gjorde ett bra köp..den såg riktigt fin ut tycker ja, enda ja skulle göra är att ta bort ögonlocken tror ja..men va 17, olika smak hav vi alla! Näe hur som helst, riktigt fin bil..gillar färgen!
Ses på träffarna till sommarn då..
Mvh Johan

/// Clyzzon

Länk
clyzzon, snygg bil! Nästan kopia av min :-) Fast ett par ögonlock skulle sitta bra :D

BMW M3 *Flight instructions not included*
Jonas M3
hej Micke169. får gratulera till köpet. har varit påväg att köpa den innan men så köpte johan den och vi har haftvåra rejäla bataljer mot varandra i sommras och den går väldigt bra. bara att gratulera.

M-Tritschka
cl
185
clyzzon
330i Touring -03
Mr.Vanos: Får säga tack det samma då! :) Jo ögonlocken ligger där på bänken, men ja står i valet och kvalet..vet inte riktigt hur ja ska göra..
Mvh

/// Clyzzon

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.