|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Så bra !!! får se fram i oktober hur bra det blev det brukar vara då det visar sig hur "bra" det blev..*S* | |
| jaja =) ska låta dom ligga tills slutet av mars i graget utan och röra dom så färgen får sätta sig rikigt =) som man lär göra med hammarlack .... | |
|
fjolla...*S* på med sommardäcken, det är vår!! ..och det blev VÄLDIGT trevligt med "gamla" alufälgarna på E39an.... över förväntan... det du!! .. jag mailar en bild senare.. |
|
|
Vad då fjolla =P ja inte är de rikig vår en här =) Ingen ide och sätta på dom för tidigt .. hehe mina däck på är inte dom bästa om man säger så .. få se om dom räcker sommarna ut ... |
|
| jo tack.. 255/40-17 ZR är INTE gratis jag lovar.... | |
|
och jag tycker de är dyrt till min =/ hehe vill inte veta vad de kostar till din ...och jag har ju sån tur så jag måste byta alla 4 däcken oxå .. lättare om man lixom byter ut två i taget .. men men ... |
|
| Gasar-Magnus: Ja de var då tur att jag är var en fjolla =) I morse när jag vaknade så var det vitt ute .. hehe .. själv kunde jag köra som vanligt .. hehe de märktes ganska bra på vilka som hade sommardäck .. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.