|
|
|
|---|---|
FolkaaN |
vad kan man få för bmw för 20000 kr det ska va en bil som e lite busig lagom stark motor en liten busbil altså =) BMW = The biggest the best better then the rest |
| E30 med 6:a ( 320/323/325) är nog en bra bil att börja med: lagom med drag, lagom dyr, lagom lättlagad | |
|
Köpte min för 21000kr för två och ett halvt år sen. Den enda bil jag kört som har varit roligare är 911:a. Borde vara ganska lätt att hitta halvfina 325:or för det priset. mvh |
|
|
Du kan ju hitta fina E-34:or för under det priset! Med fina menas .....skattad & bes. 1988-89. 170 hk.Perfekt busbil..modell större. Om du inte vill ha en 3-serie..förstås. Kolla privatannonser.... E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk Länk |
|
|
Är det till dig? Vänta och se några år så har säkert de tidiga E36:orna ramlat ner i dessa prisnivåer! Glöm inte bort att det är rätt mycket kostnader utöver själva bilen (försäkring, bensin, service, reparationer samt en rejäl verktygslåda (framförallt i denna prisklass), däck etc.)! Dessutom är det bra att inte ha tummen mitt i handen om skall köpa en bil i den prisklassen....ta alla tillfällen du kan att lära dig meka med bilar. Mvh |
|
FolkaaN |
meka ska no gå bra det e ju det roligaset som finns men det e ju 4 år kvar ville bara kolla lite med er experter... såg en m535 e28 för ca 20000 e det bra pris ir ? ca 20000 mil (försäkringen får vell stå på pappa =)) BMW = The biggest the best better then the rest |
| om du inte ska ta lappen förns om 4 år så skulle ja nog sattsa på en E36,dom är nog rätt billiga då som "Johan B" säger... | |
Jeppe Johansson |
E28 modellen går att hitta till vettiga priser nu. Jävligt fina bilar!! För 20.000 får du en riktigt fräsch 528. Min är till salu till våren, sänkt,19500 mil, ej vinterkörd de senaste 7 åren m.m Det är bara att köpa!!! "Jeppe" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.