|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Teres: Grattis! Fyller systembolagsmyndig... Själv blev jag 29 och 11 månader idag.... MEN fick faktiskt visa leg på systemet i lördags.. lite kul. OJ, oj snart 30 och gubbe men ännu är jag 20+ ;-) | |
|
Hubbe325 Tack tack =) |
|
|
BMW735IA: Jo nån dag i veckan ska de då bli systemet =) sja ju ut på lördags så man lär ju ladda upp och bilen får en vildodag kanske .. Plasta själv ? Syslar du med sånt ?? jag berättar om jag hör något om nå gragae |
|
|
Teres : Jag är inget proffs precis.. har testat lite förut och det är ju inte så grymt svårt men tidskrävande. /Jimmy Länk |
|
| BMW735IA: Jag skulle vilja ha nå diskreta men endå snygga sidkjolar till min bil som ingen annan har..Du har ingen lust och försöka dig på de om du får betalt ?? | |
|
Teres : Jag skulle nog kunna försöka mig på nått sånt.. Materialkostnaden får du betala.. Men jag kan inte garantera nån superbra hållbaret (nu är ju inte sidokjolarna så påfrestade som fronten).. Ska bygga några själv först till 323:an så kan vi se fter det :) Tekniken är att man formar en mall med fogskum eller liknande som man sedan plastar på.. /Jimmy Länk |
|
| Vad kostar de där matrialet då ? Ja de kan ju inte bli särmre en ögonlocken en plastade åt mig och den karln jobbade med sånt *suck*jätte bra passform.. a jo jävlar vad de var satt fan sämre en biliga kopior.. så dom åkte av lika fort som dom kom på .. | |
|
vet inte vad det kan kosta.. men typ max 500 kr för allt (polyester, härdare, glasfiber och skum).. Men innan jag säljer något till dig vill jag labba lite själv.. har mest plastat båtgrejer förut och inte till bilar.. /Jimmy Länk |
|
| Gör så du =) skulle faktist villa lära mig själv jag oxå... skulle ju vara bra och kunna lixom =) | |
|
Det e bara att springa till biltema och köpa lite armering (glasfiberväv), polyester (plasten), härdare till plasten och en bra mask så du inte pajajr hjärncellerna.. Sen är det bara att plasta på.. :) /Jimmy Länk |
|
|
Kan vara bra att ha ett hum om släppvax och formtänkande också. "pajajr" hjärnceller? glömde du masken sist eller? ;-) |
|
|
Jo om man ska göra en avgjutning e det ju bra att ha rätt vax oxå.. funkar inge bra med hårvax kan jag säga :) Har nog luktat lite för mycke på det kanske :) Näe nu ska ma heimat å jitto.. /Jimmy Länk |
|
| Hmm de lätt inte allt för lätt =) Lättare och betala någon annan och göra de åt en *ler* | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.