AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
326

Vilken bil för 15000€

Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Preics som rubriken säger, ska ha tag i en kombi för tjejen. Vad kan man hitta för denna peng? BMW eller annat märke?

//Robban
BMW CS #4729
Länk
Kowalski
Kanske en välutrustad 323/328 E36 kombi av sen årgång? Annars borde man väl även kunna få en A4 1.8T/2.6 avant för dessa pengar, dock är jag övertygad om att BMWn nog är klart skojigare än Audin.
Beror lite vad din tjej prioriterar. Funktion/säkerhet eller design före körglädje?

Mvh
/Kristoffer

BMWCS # 04918
BMWCS SYD
Skulle köpt en 318 E46 Touring om man vill ha BMW och inte bryr sig nämnvärt om effekt.
Annars kanske en Alfa 156 Sportwagon kunde passa? Kul bil är det iaf!
Jag röstar på alfan, snygg o betydligt snabbare än 318.
Beror lite på vad hon prioriterar, men utseendet e46 toruing i jämförelse med Sportwagon:en så blir de okynnes tankar för min del iaf.

bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Snälla använd sökfunktionen.
Visa användare
930
robgus
BMW 1M -12
Alfan har för litet bagage men annars schysst. Hon har inte sagt så mycket än så länge men gillade Ford Focus! När hon körde den..Och en sådan kombi kostar runt 13000€ för en 02:a men rolig!?

//Robban
BMW CS #4729
Länk
FolkaaN
focus fulaste bilen jag sett ingen ford på våran gård !!

BMW = The biggest the best better then the rest
Visa användare
604
NP
528iA -97
R1100RS -94
Halloj rogbus!
Min tjej har en Focus och den är väldigt trevlig med den större motorn.
Men kvaliten kommer du formodligen att bli besviken på. Vår bil är en -99 och har gått 6500 mil och jag är besviken.

02 orna är kanske bättre.

Lycka till!

Mvh

/NP
av
315
avn
635CSI -85
523i -96
Ford focus kombi har högt vägljud när man kör i motorvägsfart men som stadsbil kanske den är bra. Den känns väldigt plastig i inredningen också. Köp Audi A4, BMW e46 eller Saab 9-3 (om den kan räknas som kombi).

/Anders
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.