|
|
|
|---|---|
|
ska köpa en frän bil ;) ! men får de plats 2 st 9,5" 2st å 10" fälgar i cupén ska vist va en baslåda i skuffen... lite brådis! åker på fredag å hämtar bilen | |
|
Fälgar utan däck? Vad är det för bil vi pratar, e30,e36? Hur som helst så lär du få stuva dom i baksäte och på passagerarsidan beroende hur mycket du kan trycka ni i bakluckan. Set till att få plastpåsar eller annat skydd om de ska ligga i sätet. :) "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
De är en e 36:a och de är med däck ! å däck påsar kommer användas !!! man vill inte skita ner m3 inrednigen.. |
|
|
Gå in lär dom göra, med lite bök o knök förstås.. .) "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
måste gå lätt, jag fick in 4x17" med sommardäck på i min z3 coupé, det var lite svettigt att se ut åt höger eller bakåt, men det gick med ganska mycket bök&knök... ;-) mvh Anders BMWCS #4727 |
|
|
Firren, u got mail... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Jag har en coupe! Jag fick in fyra 17" med däck. Fäll baksäte och då slipper du skita ner. Ta loss baslåda och lägg an fram. Om du inte kan fälla baksäte då har du problem med andra ord. men det går ändå. |
|
|
Baksäte och passagerarstol så är det inga problem. /T.P. Länk |
|
|
Inga problem! Jag har gjort det. Har även fraktat en 32" widescreen-tv i en E36 Coupé... //MJ |
|
|
MJ: Det är hysteriskt imponerande. Utan låda antar jag då? De är ju rätt smidiga annars... Fars V40 klarade inte att frakta en 32" med låda ens... Inte på någon ledd. Längd, höjd eller bredd. Däremot mors Mazda 626 kombicoupé. Volvo -> laståsna. Naaah... Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Slå in hjulen i någon bra papp eller plast också så är du säker på att inte skita ner... Fredrik |
|
| Faktum är att det är enklare att frakta 32" widescreen i en e36 coupe än i sedanen. :) | |
///M5T |
Jag körde hem en ny resår-säng eller vad det heter, 90*200*30 cm i min E34 Touring en gång. Med stängd baklucka och allt. Visserligen hade jag näsan i framrutan, men det gick :-) |
| resårsäng?! vafan =) | |
|
Gubben får följa med dit.. så då kan jag lägga ett par i bmw å ett par i 850! tack å hej ! |
|
|
Glömde.... har riktiga däck påsar ;) som är gjorda för hjul ;) |
|
|
ha bott i bilen en sommar me tjej, packning, kök(! haha) mm... Du får nog in nästan 2 uppsättningar... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
| Någon måste alltid vara värst ;) Hehe | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.