AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.480

Var köper jag en filt med BMWs logga?

Frågas kom?

Qvarnis
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Länk

Inte BMW-logga, men M-logga i alla fall.

Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Hmm.. Märkte att det var till bagageutrymmet... Hade fått för mig att det var en vanlig matta.

Jag söker en hångelfilt att kunna veckla ut...;)

Qvarnis
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Skulle ju i och för sig förvåna mig om inte BMW själva har sådant att sälja med tanke på det sortiment de har vad gäller diverse attiraljer. :)
Om de säljer specialsläpkärra, solglasögon, tändare, sockar och skateboards så borde de ju ha en filt tycker jag.

Qvarnis: Hasso borde veta, han har koll på allt som har BMW-loggor ;) Prova att maila honom direkt, kolla i profilen.
Köpte ett BMW-badlakan på Kreta för tre år sedan, torde finnas på de flesta turistorter. Är väl inte mycket att hångla på men ändå...

Udo Dirkelsniff
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Udo:

Det har jag ett också, men det är inte original och ser riktigt Taikon ut. I alla fall mitt. :)

Qvarnis:
Köp en vanlig filt, typ mörkblå och sen kollar du på BMWbörsen, där finns det en kille som säljer tygmärken med BMW logga. Sedan ber du en snäll sykunning varelse att sy fast märkena på din filt, och vips så har du en alldeles egen BMW filt. :-)

Mvh /Carl.
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Det finns ju en picknickkorg för drygt 3papp nån filt har jag inte hittat men däremot ett täcke:))

Bra funktion "sök inlägg"

MVH Hasso
Länk

Boppers_
vars har du hittat täcket? skulle vara bra att ha så att man kan sova bra på nätterna..
Täcke finns i en av accessories katalogerna har jag för mig.
De finns skinnjackor osv i samma katalog om ja inte missminner mig. ska kolla när ja kommer hem.
*hehe* sova under ett auktoriserat bmw täcke måste ju vara höjden av lycka.

Qvarnis: Åk in på bmw o be om alla kataloger dom har med accessoarer. Ja lovar de finns både en och annan.
Du borde kunna hitta de du finner däri.

bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Snälla använd sökfunktionen.
Do
373
Dodger
3,0S -73
518i -82
518i -84
518i -87
518i -87
535i -89
tydligen finns (eller fanns) den som originaltillbehör...
kolla på:
Länk
diamantsvart_bmw
hittar ni hångel filt så vill jag oxå ha en!!! tänk vilken succé det skulle bli när man lägger ut den i skogen hahaha måste ha en, kanske vore något för BMW shopen att fixa, kommer bli en storsäljare garanterat.

mera vår och hångelfiltar till folket

Länk
Ni kan väl fråga er farmor eller nåt om dom kan brodera in det på någon fin filt. Skulle vara dödscoolt ju!
Visa användare
262
Biffen
Lotus Esprit S4
Lotus Europa S2
Har sett annonser från en firma i tidningen Classic motor som säljer bilmärkes filtar, är inte hundra på om dom har med BMW loggan, men jag ska kolla i eftermiddag (om jag kommer ihåg..)

Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme.
diamantsvart_bmw
hur blev det med filten ??? hittar ni någon

Länk
Hej hej...

Här finns ivarjefall en filt... har inte kontrollet hur stor den är men om det är en "hångelfilt" du är ute efter så kanske du ska ta "golfklubbhanduken" ;o)

Länk

ps. ska du beställa härifrån så säg till att du vill ha det skickat på billigaste och bästa sättet... har själv beställt därifrån och fick det via ups (tror jag det heter)... svindyrt men min kille blev ivarjefall glad....

Tjipp och hej och lycka till med hånglet i sommar ;o)
St
1.987
Stout
e61 530iAT M-Sport -09
VW t1 1200 Cabriolet -65
VW t1 1303 Cabriolet -73
Otur att jag inte läste strängen förrän nu, då kanske jag kunde fixat ett till dig för 180:-.
Kom hem från Lanzarote i natt och där fanns det BMW baklakan, BMW kepsar och en massa lull lull. Höll nästan på att köpa ett baklakan men tänkte mig för och avstod.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.