|
|
|
|---|---|
|
hej, vad kan man ta för en sån här idag framemot sommarn? Länk | |
|
Du lär nog inte får mycket mer än 225.000kr. Jag köpte en i januari för 224.000kr, en svart -99 med taklucka, HK halvnya däck, 4400mil på mätaren (import men jag har gått igenom hela historiken och pratat med BMW som gjort en genomgång av historiken i sina datasystem). Det ända som inte fungerade var CD-vxl men det köpte jag en ny/begagnad i förrgår för 1000kr. OK jag har insp.2 i sommar men det är i alla fall två gröna lampor kvar till dess. Sen finns det en massa bilar (ca 10-15st) som varit till salu sen i sommras för runt 250.000kr och uppåt. Undrar just hur länge de tänker sitta på dem. I och för sig förstår jag att de är tveksamma till att sälja, jag kommer aldrig att sälja min, jag är helnöjd. Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Tjena! Ev kanske jag säljer den, har inte bestämt mig. Vet inte alls vad man kan få, ej heller hur heta dem är på marknaden - finns köpare? |
|
| Beamerman: Jag kan vara intresserad framåt våren. | |
|
Du kan ju notera min mailadress och om du kommer kolla så hör av dig, kanske jag kommer släppa den. bilek@hotmail.com Vem vet, troligen blir man ännu mer fäst vid den när solen tittar fram... |
|
|
Ja helt klart, det är ju underbara bilar. Har sonderat marknaden och verkar bli svårt att hitta en bil i perfekt skick/utrustning/mil. Tanken är främst att ha den som en hobbybil. Jag noterar din mail så får vi se hur det ser ut framåt våren! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.