AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
347

Z3 M Coupe värdering

Be
89
Beamerman
Z3M Coupe-99 Svart
hej,

vad kan man ta för en sån här idag framemot sommarn?

Länk
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Du lär nog inte får mycket mer än 225.000kr.

Jag köpte en i januari för 224.000kr, en svart -99 med taklucka, HK halvnya däck, 4400mil på mätaren (import men jag har gått igenom hela historiken och pratat med BMW som gjort en genomgång av historiken i sina datasystem). Det ända som inte fungerade var CD-vxl men det köpte jag en ny/begagnad i förrgår för 1000kr. OK jag har insp.2 i sommar men det är i alla fall två gröna lampor kvar till dess.

Sen finns det en massa bilar (ca 10-15st) som varit till salu sen i sommras för runt 250.000kr och uppåt. Undrar just hur länge de tänker sitta på dem. I och för sig förstår jag att de är tveksamma till att sälja, jag kommer aldrig att sälja min, jag är helnöjd.

Richard

By Z3MPOWER
"Super nua non nosent"
Be
89
Beamerman
Z3M Coupe-99 Svart
Tjena!

Ev kanske jag säljer den, har inte bestämt mig.

Vet inte alls vad man kan få, ej heller hur heta dem är på marknaden - finns köpare?
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Beamerman: Jag kan vara intresserad framåt våren.
Be
89
Beamerman
Z3M Coupe-99 Svart
Du kan ju notera min mailadress och om du kommer kolla så hör av dig, kanske jag kommer släppa den.

bilek@hotmail.com

Vem vet, troligen blir man ännu mer fäst vid den när solen tittar fram...
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Ja helt klart, det är ju underbara bilar. Har sonderat marknaden och verkar bli svårt att hitta en bil i perfekt skick/utrustning/mil. Tanken är främst att ha den som en hobbybil.

Jag noterar din mail så får vi se hur det ser ut framåt våren! :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.