|
|
|
|---|---|
|
Hej! Som rubriken lyder är min pappa och jag intresserad av att införskaffa en BMW X5 3,0d (årsmodell 2003). Jag skulle gärna vilja ha lite feedback på den bilen, någon som kanske äger en sådan som kan berätta lite om den? Om en sådan anskaffas kommer den troligen att köpas lätt begagnad från Tyskland i sommar. Tror Ni man skall vänta på den faceliftade versionen? Är det någon som har sett några bilder på den? Vad tror Ni om priserna på bilen. Jag har tittat lite på mobile.de samt bmw.de och tycker de verkar dyra på BMW i förhållandet till på mobile.de. Är 500.000 SEK ett vettigt pris för en X5 3,0d med tv/nav, skinn, ja i stort sett allt. (årsmodell 2003, med 10.000 km på mätaren)? Vad tror Ni? Alla kommentarer är välkomna! mvh Simon | |
|
Titta på denna mycket utmärkta sida också Länk |
|
|
En beg X5 3,0d för 500.000:- verkar alldeles för dyrt, även om det är mkt utrustning och få mil. En välutrustad bil tappar mer i värde än en "normalutrustad". Du kan få en ny i Sverige med komf.pkt. för ca 400.000:- inkl renköpsrabatt. |
|
modano |
har kört X5 3.0d och vill påstå att den inte är särskilt imponerande. Det var med lite blandade känslor när jag testade den, den är oerhört stilig och fylld med pondus, älskar utseende, inredning och estetiken i bilen. Men för att göra rättvisa krävs mer motor än 3.0 dieseln...Mitt råd är att vänta; X3 presenteras till hösten-våren samt att X5 kommer med facelift precis som du säger, dessa båda fakta kommer pressa ner de begagnade X5órna. mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.