AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
324

Er det flere som har navigasjonproblemer?

Al
11
Alf Hansen
523iA -97
Har noen funnet ut om hvorfor det er så mange funsjonsfeil med navigasjon.Min har fungert perfekt men nå har den forsvunnet fra skjermen inne i bilen.Har hvert på verksted de sier at jeg må bytte leserenheten koster 24000kr i norge.Hvorfor er det ikke mulig å reparere den?Begyner og bli lei hele navigasjonsystemet.Ingen kan svare ordenlig på noe ikke engang verksted.Det må da finnes noen her som vet noe mer om dette?Det er mange som har de merkligste feil,men det er de samme feilene som går igjen.Derfor mener jeg at det må finnes en løsnig et eller annet sted.Jeg er sikker på at BMW vet men opplysningen sitter langt inne.
Jeg er villig til og kjøre langt bare jeg kommer til noen som kan dette.Er det noen verksteder i Sverige som kan dette ordenlig.
Har ikke gitt opp håpet enda.
Alf Hansen

Alf: Menar du att just bilden från navigationen försvinner ibland eller försvinner bilden oavsett om du tittar på tv eller nav? isåfall så är det tv-modulen som är sönder o den går att hitta begagnad för en rimlig peng.........

V8 rockar fett!
Jag antar att Alf kan mena att GPS-Navigationsvalet i meny har försvunnit. Detta har diskuterats på forumet tidigare.

Kolla denna tråd Länk
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
I Tyskland kostar naviläsaren, utbytes ca 1400 Euro. Min byttes där på förlängd garanti. Mvh
Asken
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.