|
|
|
|---|---|
Macos |
Hej alla! Fick kontakt av en säljare idag! Han hade en 328ci-00. Har rullat 3800 mil, cosmosvart-metallic, sportstolar i delläder, elminne för stolarna, DSCIII, klima, elglaslucka, xenon, sportratt-multifunktion, vita blinkers runtom, regnsensor, BMW bussine Hifi anläggning, 17" m3 fälgar. 245.000:- Är det rimligt? Alla inlägg är välkomna! |
|
Svensksåld eller import? OK att den inte har rullat så långt men jag tycker att det låter lite mycket, speciellt eftersom den inte har helskinn. |
|
Macos |
Det är en importbil! Tycker attdet är j...a svårt att bestämma sig, och när man väl gör det så funderar man j....t mycket...... Det är inte lätt........suck |
|
Jag tycker att det låter dyrt! Kan han garantera milen? Har den lyktspolare och inte minst sätesvärme? Mvh |
|
|
Tycker också att det är dyrt. Här har du exempel på en -00:a som du har klar för under 200´ Länk Finns fler både dyrare och billigare. /T.P. Länk |
|
| T.P: Den var snygg, men saknade tyvärr multifunktionsratt (vilket alla "svenska" bilar har). Jag kör stenhårt på linjen att man inte ska importera en bil som saknar någon utrustning som alla svensksålda bilar har. Men det är jag det... | |
|
Tryck på länken jag bifogade, tryck sedan på "Suchergebnisliste" ovanför den tjocka oranga linjen (under "händler") så får ni upp en hel del intressanta objekt. /T.P. Länk |
|
| Tack för era inlägg! Bilen blev såld till en annan, men den uppfatningen jag får är att var kanske lite för dyr | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.