AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.590

M Coupe / Z3 Coupe träff

Sida 3 av 3
Vi kommer att köra slalom på Mantorp den 10e så möjligheten att parkera snyggt vid banan blir lite sämre iom att vi kommer ta upp stor plats med den banan.

Kul idé med en Z-träff. Jag är ju där i vilket fall. Ni träffar mig säkert vid insläppet.

Väl mött den 10e Maj!

/Per, Ledamot, BMW SportClub
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Någon som har en bild från Mantorp så man vet hur det ser ut? Så man kan planera hur och var man kan stå.

Sen är ju frågan hur många Z:or som kommer.

Richard

By Z3MPOWER
"Super nua non nosent"
Banan: Länk

Lite svårt att bestämma hur man ska stå innan man vet hur stor plats slalombanan tar.

Det är ju å andra sidan ganska enkelt att styra upp det när man är där. Det kan vi ordna vid ankomst.

/Per
300
höfläkt
535daT -05
z3mpower - tack för mail. Ja skall svara dig asap med info i massor ;-) som sedan kan pressenteras här på sidan. Maria, vi kan väl mailas oxå.

Mvh Stefan
Jag känner på mig att den här träffen kommer att bli något utöver det vanliga ;) Det ska verkligen bli kul att se/höra alla fina Z3´or i aktion ... ackompanjerad av ett dovt morrande fantastisk motor. ;)

Stefan,
visst kan vi maila ;)

Mvh Maria

Länk
Dr
152
Dr_Johan
Z3 M-Coupé
Hoho....sådär, nu har vilddjuret kommit ut på vårbete! Finns det nått bättre än att täcka av en bil å låta den sträcka ut sig på torra soooliga vårvägar efter en lång vinterdvala??

Haha...ser fram emot denna säsongen och därmed denna träff =)
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Då så Z3-träffen blir av.

Jag startar en ny rubrik om detta "Z3-träff 10Maj på Mantorp", där jag kommer att fortlöpande informera er om vad som gäller.

Övriga BMW Z-bilar är även de välkomna, men träffen är främst avsedd för Z3-bilar.

/Richard

By Z3MPOWER
"Super nua non nosent"
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Ska väl tillägga att denna dag är öppen för alla BMW och Audi, men vid sidan om det kommer även en Z3 träff att arrangeras.

Richard

By Z3MPOWER
"Super nua non nosent"
"Övriga BMW Z-bilar är även de välkomna, men träffen är främst avsedd för Z3-bilar."

Jag tror att den stora skaran inte kör Z1 eller Z4 bilar =)...

MVH Patrik

Drive it like you hate it...
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Ska du vara så petig så glömde du Z8!

Anledningen att jag skrev så var att det vore kul att se några av de andra Z-bilarna också, BMW-nörd som man är.

Hjälp mig nu att sprida denna information om att alla Z3or är inbjudna till träff den 10Maj på Mantorp.

/Richard

By Z3MPOWER
"Super nua non nosent"
Sign me up!

_________
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.