|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hej! Sommaren kommer allt närmare... Det skulle vara kul att träffa andra som kör samma modell. Hur många skulle vilja mötas upp på en M Coupe / Z3 Coupe träff? Om det skulle vara något intresse är väl frågan när/var? Ett förslag är ju att mötas upp på något större evenemang typ ”STCC” eller ”En dag på strippen”. // Doggeli ------------ Länk Doggeli Londons största MoDoit! | |
|
Hej! Jag är på! Någon som har "evenemangs"-kalender för våren/sommaren? =) /eFx |
|
rocketboy |
Jag hänger på tror även att den gamle soffpotatisen Sodiacen följer dvs, om han får för frugan ;-)) |
|
Det var väl en Z3 träff i jönköping förra året? Kanske en favorit i repris? MVH Patrik |
|
|
I´m in! (Doggeli --> ljudet är fresten klart i bilen...) |
|
|
Dr_Johan: Cool! Blev det bra? Har du några bilder du kan maila? ------------ Länk Doggeli Londons största MoDoit! |
|
|
Det blev alldeles, alldeles, alldels uuunderbart =)..Hehe,, Bilder kommer lite senare....hade händerna fulla med verktyg när det gjordes så jag har inga "under tiden" kort tyvärr. Men ska ta nått kort på sakerna. Det belv för övrigt DLS MAgnesium 5.25" 2-vägs fram och bak samt en Rockford Fosgate HX2 8" i en sluten låda. Å jösses vilken kick det blev i den lille basen, vilket KLIPP. Iaf...mer kommer, sent nu =/ |
|
|
Huga! Låter som jag måste snabba på med mitt liknande projekt.. :) /eFx |
|
|
Jag hänger okså med! (om ni vil ha med norsk/svenskar då förstås...) Kenneth |
|
| Jag är helt klart på, om jag har bilen kvar då... (till salu!) | |
|
Jag är på! Varför inte träffas under "En dag på racerbanan -Kinnekulle" ?? Mvh. Robban Johansson |
|
|
Johan, vad var det för slutsteg du satte i? /eFx |
|
| Tar det i den andre bilstereotråden så att denna inte spårar ur =) | |
| Varför inte den 10 maj på Mantorp? | |
|
Hej på er. Jag hänger gärna med på en Z3-träff. Någon frågade efter en kalender för året: 14-16Mars Motorshow i Sollentuna 22 Mars Årsmöte BMW CS i Solna/Stockholm kl 11:00 29 Mars RedHot chili Pepers konsert Globen 5-13 April Stockholm Bilsalong 18-20 April Bilsport Performance ...Elmia 25-27 April SLC Gäleråsen/Karlskoga 26 BMW Sport club Banträff Knutstorp 26-27 Avon Days Banträff Kinnekulla 9-11 Maj SLC Kinnekulle 10-11 Maj BMW C DK har M-sektions träff på Lindtorp flygplats DK. 10 Maj Banträff BMW vs Audi Mantorp 11 Maj Förarträning BMW CS Tullinge/Stockholm 12 Maj Årets första BMW CS sektion Stockholm träff vid Brostugan 17 Maj En dag på strippen Emmaboda 24-25 Maj Banträff Vålern i Norge 25 Maj Banträff BMW Mantorp Ska vi nöjja oss med det tills vidare. By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Är möjligtvis också med! vore kul. Lite annan fråga då vi alla M coupe grabbar är samlade. Sen jag köpte bilen har den minst sagt vart ngt dyr i drift: Negativt * Drar mellan 1-1,5l milen. * Dyr försäkring, 18 000 per år - har ni lika dyr? (har TH). * Svindyr service, 9000 kr för Inspektion 2 tror jag det ligger på. Positivt * Bilen tappar inte särskilt i värde, med tiden kanske samlarvärde. * Grym bil, drar ögon till sig. |
|
|
Jag helst träffen på sommaren när man har semester... har lite långt att åka om jag ska bara komma över helgen. Beamerman: Hade du trott att den skulle dra mindre? Tänk på vad det är för motor och hur tung är du på höger foten? ------------ Länk Doggeli Londons största MoDoit! |
|
|
Tjena Beamerman Har inte hunnit köra så mycket, köpte min bil i Januari, så det blrv mjuka foten när jag körde från GTB till Stockholm, men den drog precis under litern. ANg. försäkring så har jag BMW Originalförsäkring/IF. inte billiga men inte dyrast, tror det blev 12.500 och då bor jag mitt i smeten. OK jag skrev över bilen på tjejen och hon fick försäkra den. Alla andra bilarna står ju på mig fast hon kör dem. Sen förlorade jag lappen i 3 månader förra hösten vilket gör att f.bolagen tycker att det ska räknas som jag bara haft körkort i 1år = 32.000kr i försäkring! Så valet var inte så svårt. Är det någon som vet om man i mitt fall med en gång förlorat körkort kan få tillbaka ursprungs första datum (-89)??? Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Samtliga ni andra måste ha en drabil eller? Kör ni bmwn på vintern också? Vad kan man ha som andrabil, förslag? |
|
| Kör en SAAB 900 T16 Aero.....alldeles utmärkt vinterlok. Trimmad en hel del gör att även den är rolig =) | |
| Kör RAV4, kul med 4wd :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.