|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
placebo månne.....? Länk |
|
rax |
Förmodligen vanligt: Man byter sitt halvskitiga luftfilter mot rent sportfilter. -Fan vad det går!... (o brummar så fint...) Det är inte riktigt rättvist. Det är klart märkbar skillnad på ett skitigt och ett rent filter också. *Jag har haft KN insats filter + modifierad box. Efter montering: "Fan va bra det blev!" *Bytte till nytt orginal efter ca 700 mil: "Fan va bra det blev!" |
|
Inte ens försäljarna själva lovar mer än 5-10 hk. Det är inte så stor skillnad på i mitt fall 170hk. Skall man märka något får man nog köra på strippen. Själv har jag K&N. Jag hade nog hoppats på mer ljudupplevelse... |
|
|
Anders S. Läs Rax inlägg, ungefär så vart det för mig. Menade bara att jag tycker min bil går otroligt bra och att luftfilter bytet utan värme plåt ej gjort att bilen tappat effekt eller gått sämre osv ... men tror inte jag köper några fler filter för nån effekthöjning kan man ju knappast märka men har man en gammal bil som går rent, känns pigg och tajt och låter härligt så är man ju såklart nöjd och glad. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.