|
|
|
|---|---|
|
Har fått en liten idé som jag förmodligen aldrig vågar testa, men ändå! Vad "händer" om man sågar bort ribborna på originalspoilern fram? (Visst, de lossnar... men sen?) Nån som provat? Är de "ihåliga" = fula hål i sidan av det stora hålet som bildas, eller kan man putsa lite så det ser bra ut? Sen kan man ju lixom sätta nåt svart nät lr liknande innanför spoilern åsså på med en DTM-läpp lr nåt... Vad tror ni, skitfult lr coolt? (Snackar asså om "ribborna" under regplåten, mellan spoilerljusen) Som sagt, bara en idé... men ändå tacksam för synpunkter =) //Koffe | |
BeeMWe playboy |
Menar du plastbiten som sitter under regskylt och över spoilern? Jag funderar på att ta bort plasten och sätta svart nät där Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
BeeMWe playboy |
ovanför spoilern snarare... Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
Här ser man ganska tydligt vilka "ribbor" jag menar (OBS ej min bil!) Länk Alltså ta bort det som sitter i det större "hålet" i mitten under regplåten... ev. även ribban i de två mindre hålen bredvid, men det tror jag inte blir lika bra... Oxå som sagt ett svart nät en bit in... //Koffe |
|
BeeMWe playboy |
Jupp d kan bli coolt. Undrar var man hittar bra nät... Jag tänkte på E30 och den plastbit som sitter under regskylten där hehe :) Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.