|
|
|
|---|---|
|
Som sagt, är det här nåt som går att handla eller är det mer åt hobby für alle-hållet? Och hur har han gjort iordning stötfångar-listen? Länk *it´s better to burn out than fade away* Länk | |
JBR_ |
ser nog lite smått homemade ut det där... Mvh/JBR |
|
jo jag tycker det oxå, men hur har han isåfall gått tillväga? kan man plasta ihop en grill så att det blir så snyggt? |
|
|
ser ju ut som en Golf grill ju =/ |
|
|
Jag har sett det förut... ser skitbra ut. Typiskt clean tysktstuk... Länk Borde gå att göra genom att kapa bort de befintliga njurarna och hitta plast som ser ut som ribborna i grillen... jag ska prova tror jag!! Kanske bara vända på de stående ribborna i njurarna... Vad vet jag! |
|
JBR_ |
låter lite långsökt..ja kör på Teres ide om golfgrill..=) Mvh/JBR |
|
Lite fräckt var det allt, men inget jag skulle ge mig på. Måste väl gå bra att hämta en till grillsida (höger eller vänster inte njurarna) från skroten och sedan epoxilimma och spackla om man inte är en jävel på att plastsvetsa. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
ant |
ta nu inte bort det som gör att min farmor ser skillnad på bmw och andra bilar. hon säger att det för de två hålen där fram som hon känner igen mig.. =) ========== Länk |
|
Volvo 142-grill kanske? Det är ju även det att den guldfärgade har kvar pressningarna (eller urtagningarna, kalla det vad ni vill) i huv och frontplåt vilket den gröna touringen inte har om jag inte minns fel... Ser lite hungrigare ut. (dock har touringen samma typ av ratt jag precis köpt till min; roliga fakta#23) Men det kanske är möjligt att spackla ihop nåt liknande? hmmm... *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
|
Hmpf! vad hade DU tyckt om någon tagit bort DINA njurar? ;-) //Henrik BMWCS #05196 328iT: Länk |
|
|
Men vill man verkligen ha en sån där grill så kan man ju tänka över varför man köpte en Bmw och inte en golf med sportgrill .. Fast de är vad jag tycker en sån där grill ska man ha på en golf inte på en Bmw... Mvh =) |
|
|
Teres: Ok, så tycker du att det är. Men de som nu tycker om att ha en golfgrill på en BMW... hur ska de hjälpas åt för att få det?? Jo, inte genom att klaga på att man tycker att det är fult... frågan var om det fanns sådana grillar att köpa.... inte att ta reda på om det var fult eller snyggt... comprende?? |
|
|
hähä, finns det någon som kan ge snygg, konstruktiv och helst opersonlig kritik på det här stället? *jaså inte...* Aja, en sån grill blir det bara märker jag iaf. johankihl: helt rätt=) *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
| BMWpower: Tackar... det kändes bättre! | |
|
Ska ni inte ta bygga om till fyrkantiga lysen när ni en då är på gång *Asg* |
|
|
Och ni en sak till ni lär nog förlänga huven lite om ni ska bygga om till golfgrill kommer se lite lustigt ut eftersom de igentligen sitta njuar där som går upp lite ....Bara ett tips ... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.