|
|
|
|---|---|
|
När kommer man få chans som bmw pilot att köra SS? nån som har koll om BMWCS blir inbjudna är det då sport klubben eller? Sen har jag pluggat lite tider. om en rs4:a med 600hk kör 1,20 och sen är det en en otrimad audi 90 2.3 som kör samma tid. Bara körskicklighet? MEn 600 hästar borde man skämmas... Är sugen som fan på testa måste bara köpa däck. Men då kan man ju inte skylla på det som alla gör. Va fan är Turbo? Länk | |
ant |
BMWCS är väl inbjudna nångång i slutet av den kommande sommaren har jag för mig. sök tidigare inlääg angående detta. det var uppe för inte allt för länge sen. angående tiderna så tror jag att det är väldigt lätt att gasa bort sig.. att hitta rätt bromspunkter verkar var den rätta melodin, samt att ett trevligt förhållande mellan väghållning och motoreffekt är a och o för att det ska kunna gå fort i den banan. ========== Länk |
|
Jag kommer och prova på superstage sen! |
|
| BMWAndreas: Då kommer jag att vara där, för det vill jag inte missa;) Mer strippen bilar i superstage säger jag... eller bygger du väghållning nu med eller? | |
|
Ja min är inte bara en strippenbil. Har ju köpt värsta weitec coiloversatsen fram och bak till M3 e-36,sen M3e-36 bromsar fram med värre skivor/belägg,fullbur,fjäderbensstag och ställbara hartge krängningshämnare. sen kommer jag åka på 19" stcc slicks.. Hoppas ja får tidigt laddtryck bara,då kan de gå riktigt fort på bana!Längtar tills ja får ihop allt |
|
| Åh fy f**, då är det ju du som ska slå den där DKW Anders;) Perfekt! Kan bli kul att se!! | |
ant |
ja! det låter helt rätt bmw-andreas! nu blev man oneklign nyfiken på att se din bil in-action. törs man fråga hur du har fått tag på 19" slicksen? ========== Länk |
| 19" slicks kan man köpa för 100kr st av vissa stcc team. De vill bli av med sina träningsdäck. Vet en kille som åkte gata på 19" regndäck som han köpte av Nissan teamet. Du måste dock ha ganska smala 19" fälgar för att kunna åka med dem hörde jag talas om. Max 8,5" tror jag;) | |
ant |
jaha.. har för mig att en viss jocke som hade en mörkgrön ford sierra cosworth ville ha regndäck på sin bil förut. dock så var det tvärstopp från stcc-teamen. det kan ju naturligtvis ha ändrat sig sen dess. jag har för mig att fälgarna dom använder på super touring bilarna är 8.2" breda så 8.5" blir nog max. ========== Länk |
|
BMW_andreas, ska du inte be gullabo köra?? då får han nog frispel på ketshup-effekten=) tycker han gnäller över den titt som tätt iaf=) Hur som helst så är det helt rätt av dig att testa!! kan mkt väl bli en bra tid, även om du kanske skulle haft din gammla turbo för lite bättre respons och lite mer lättkörd maskin just för att banåka!!!! bygg en adapter och ha dubbla "mappningar"??=) |
|
|
Ja man får ju köpa lite lätt beg 19" regnslicks,har en här ja bor som kör.. Blir fler turbo bmws på bana iår tex Jocke sahlin och säkert kilander,blir nog skoj! |
|
|
BMW-andreas: sätt på mobilen. du har sms! /Kilander |
|
|
Kilander! Ja har min privata 0707424050 |
|
| Det är en vass 635:a på G i Karlskoga med en V8 som Köhler har pillat i. Den tror jag kan sätta låga titer, bra väghållning och slicks kommer det att sitta på. | |
|
Hape: Gahh!! Jag var inne hos Best förra veckan. Det blir ingen dålig bil den 635:an inte. Såg riktigt bra ut med 19" M3 fälgarna som satt på i bak. Ap-racing feting broms ok är ju inte heller fel! Jag var grymt imponerad... Allt är ju helt rätt på den bilen! Förresten Håkan, känner du igen Anette Hellner?? |
|
| Svar på din fråga Johan, Ja | |
| Jag är ihop med hennes dotter! | |
| Då är det du som kör runt med svärmor på bredställ då. | |
| Hahaha!! Ja, det stämmer nog! Hade lite taskiga bakdäck och bakvagnsbussningar så det sladdade vilket man ville eller ej nästan ;) Hörde att du fick bekymmer med din BMW 540 plåt?? Såg den för ett tag sedan, fin bil måste jag säga! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.