|
|
|
|---|---|
|
Hallo! Skall lämna in bettann hos Jörgen nästa måndag för en Ditec-kur men är lite osäker på var det ligger någonstans. Finns det någon på forumet som kan tipsa om den snabbaste vägen dit från Uppsala? Hälsningar /Dominik "If You drive behind a fast car You can get exhausted" | |
| SBV ligger på Valhallavägen på Östermalm så det är väl i princip raka spåret åt sydost från Uppsala...? | |
| Kör in på Valhallavägen från Uppsala. Efter en stund kör du förbi Fältöversten( en stor inomhusgalleria) direkt då fältis tar slut kommer en stor rondell, fortsätt rakt fram. SB ligger i första kvarteret direkt efter rondellen. Vänster sida alltså. | |
|
Hur kommer jag in till Valhallav? Avfarten från E4:an mot S:t Eriks Plan? /Dominik "If You drive behind a fast car You can get exhausted" |
|
|
Kör ej ner i tunneln vid karolinskasjukhuset utan fortsätt i till höger så kommer du till nortull. Håll vänster och fortsätt sedan rakt fram till roslagstull (rondell). Ta höger så är du ute på Valhallavägen. apocalypsorödmetallic... |
|
| höger sida menar jag naturligtvis! | |
|
Länk skippa körsbärsvägen bara.. |
|
|
äh.. det gick ju inte.. aja.. kolla gulasidorna.se. där kan man söka sig fram. shellgeostar.com har ju lagt ner. |
|
|
Oki, tackar allihopa. Tror att jag hittar nu. Fick även mail från Jörgen angående vägbeskrivningen så nu tror jag att jag hittar rätt i fjolltäskdjungeln, hehehe. Återkommer med resultat av behandlingen på onsdag nästa vecka. /Dominik "If You drive behind a fast car You can get exhausted" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.