|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag undrar om ni vet någon annan ställe än bmw som säljer "M-tech"vinge/läpp till e46. Hoppas ni vet vilken vinge jag menar, den är väldigt liten och sitter nog fast med en dubbelhäftad tejp på bagageluckan. | |
|
Länk "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
m-style kan fixa hem en orginal till dig, för där ska jag fixa en. Den e inte så dyr för att vara orginal heller 1200:- olackad // Regards Phredric |
|
|
Det får nog bli en org.vinge då.. Tackar ... |
|
|
Hos BMW kostar denna spoiler 1120 olackerad. Ar man dessutom medlem i BMWCS blir det 1000:- jämnt. /Dominik "If You drive behind a fast car You can get exhausted" |
|
FolkaaN |
men varför stajla en bmw skämms ni för orginal utseendet det enda man ska stajla e motor effekten BMW = The biggest the best better then the rest |
|
FolkaaN: Det har ingenting och göra med att man skämms över bilens "standard" look. Allt kan förbättras. Därför stajlas bilarna. Personligen tycker jag att en bil säger mycket om ägaren. En bil representerar ägaren så att säga. Och man vill ha att bilen ska respresemtera en på bästa och en unik sätt. Därför stajlar man sin bil med sin egen smak... BMW..!! The rest is meanigless!! Länk |
|
|
Stalin Kunde inte säga det bättre. Tack. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.