|
|
|
|---|---|
|
luftintag istället för dimljus....vilka har det förutom BMW funderar på det...vilka ha andra alternativ? | |
Esa |
WWW.MOSELEYMOTORSPORT.com har ett par varianter men bara trattarna. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ För mycket av det goda! |
| www.s14.de har också. Visserligen i kolfiber så de är väl inte så där värst billiga. | |
| www.E30shop.de har sådana i kolfiber. Inte så jättedyrt heller har jag för mig. | |
| Haglund2306: S14.de länkar till e30shop.de, så det är samma grejer. 100 euro vill de ha så det var inte så dyrt faktiskt. Orginaltrattarna från SportEvon kostar runt 1300:- (och de är väl inte i kolfiber?). | |
|
BDrei: Jäpp. Kruxet var att vi skrev samtidigt du och jag och jag såg inte ditt inlägg innan jag skrev mitt. :) |
|
| Haglund2306: Det är lungt, jag förstod det. Ville bara förtydliga mig lite eftersom trattarna var mycket billigare än vad jag hade för mig. :) | |
|
Priser på BMW original grejer i Tyskland inkl Tysk moms. Trattar €93:-/st, luftkanal €58:-/st, Främre skydd under motorn E2 €110:- (E3 €86:-). Jag är inte riktigt säker på skillnaden mellan E2 och E3's främre plastskydd under motorn. Jag GISSAR att E3 har anpassningar för annan frontspoiler eller de större hjulhusen i framskärmarena. Är det någon som VET ? /thomas |
|
|
billigare i Tyskland ja..:O)....i sverige tar dom komplett med trattar osv ca. 4000:- olackat..:O( |
|
|
Jag drar upp detta ämnet igen... Nån som vet nåt bra ställe att köpa? Nån som har hemma? Nån som kan gjuta? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.