|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Men Constrictor måste vara en riktig fjolla om han väntar ända tills April... | |
|
Ett litet inlägg om att köra på sommardäck: Körde ut bilen på området som jag har garage på...235fram&265/40-17bak...vände bilen och skulle köra in igen, men då kommer jag mot porten och börjar glida på slask/isen... KRASHHHHHHHHHHH In i en betong pelare... Ingen försäkring som täcker skadorna och försenad premiär-tur.. Men-Men, shit happens...blir bara mer nytt&bytt på bilen!Kommer att ha en kanon-fin Alpina i sommar Ta det lugnt i vårslasket grabbar, både liv&plåt kan räddas 8) |
|
|
Jag är hellre superfjolla än kör en SAAB 900 om vintern!!! //Henrik BMWCS #05196 328iT: Länk |
|
|
Jag har kört med 235/40/17 sen i januari ;-) De e ju ingen snö i skåne ju!!!!!!! Stjärnan under huven... |
|
|
kingen: var bor du? Jag bor ca 3 mil utanför malmö o här har minus fram till i torsdags och snö har lagat här också men i för sig inte på gator o vägar men de har varit halt visa dag ¨ bobby |
|
|
Jag bytte mina hjul igår. Visst finns det lite snö kvar i Göteborgs trakterna, men nu är det plusgrader dygnet runt och det regnar, så det kommer försvinna inom några dagar tror jag. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
Tigerr |
Vår 525 har haft sommardäcken på sig hela vintern, men den har iofs stått i garage och inte blivit uttagen.. Förutom nån dag då jag inte har kunnat hålla mig och varit tvungen att köra till skolan för att stjäla lite uppmärksamhet! :) Och känslan när man står och pratar med en kompis en bit ifrån bilen och ser hur folk går fram till den, tittar in i och bara förundras är obeskrivbar! Inte divig, men man njuter och blir stolt. Tigerr |
|
Tigerr: Måste kännas lite taskigt då det inte är din egen då ? :) // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
Tigerr |
shu!: Joo, men faktiskt inte så farligt! Njuter bara av att det är så fina bilar. Glad över att få köra en. Tigerr |
-RW- |
PP// Ja, du e först. |
|
Nej, nu orkar jag inte vänta längre. Sommarhjul imorgon 07:00! Dubben kan vara värda att spara också:) "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
Idag åkte mina sommardäck på och det var riktigt skönt att slippa oljudet från dubbarna. Men framförallt var det härligt att få tillbaka lite vägkänsla igen! /Erik |
|
|
Har inte ens bytt till vinterdäck! :) |
|
| fan..håller det fina vädret i sig så blir det kanske byte till 17"arna i helgen.. :D | |
| Ja nu åker de på, kanske idag eller till helgen, får se hur mycket ork man har ikväll. (skall fräscha upp oken vid bytet) | |
| Jag vill oxå bo där de inte är någon snö =) De är plus 10 här på dagnarna med på kvällen/morgonen är de fan fryset på rutan så man lär ta fram och skrapa.. *suck* Väntar ett tag till, ja vet hur de kan vara i Gävle ... | |
| Ja man är lite kluven, det blir jobbigt med 235:or om det ramlar ner snö...... | |
| Ja dom har ju sitt lilla egna liv när det är halt =) spelar inte nån roll vad man har för däck så kan dom få för sig att de ska gå brätt på en raksträcka ... Så jag gör nog rätt i och har vinterdäcken på ett tag till .... | |
| typ samma här i Sandviken då som i Gävle... +gradigt på dagen..sen närmare - på kvällen.. | |
| Sikkan: De skiller ju inte så mycket på gävle och S-viken... Fast du slipper ju alla fukt som går in från havet de gör ju inte jag *suck*... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.