|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Idag åkte 17" sommarhjul på. Är jag först ute eller? Jäkla vad bilen blev fin. | |
|
Såg en lirare i en E30 som hade sommarsulorna på i helgen. Lite vanskligt är det väl att byta redan, varit tokhalt i Mälardalen denna helg. mvh |
|
|
jag satt på mina 17" förra veckan!! Det blev mycket härligare att köra ! |
|
Svärd |
Beställde mina däck till sommarhjulen igår... sen ska de läggas på fälgarna å sen får man väl se... det är ju lite halt här på gotland såfort det bli lite snö... inget salt är ju bra för karossen, men man får ta ner hastigheten istället... GOTLAND har allt, förutom SALT!! Och tydligen billiga BMW-reservdelar... |
|
har fortfarande kvar mina plåtisar men därenot såg jag en stackar Golf III som blev invinkad i en poliskontroll och snuten sågm inte glad utan när han såg fälgarna med dom groteskt bvreda sommar sulorna och detta var utan för mitt jobb så jag lungnar nog ner mig lite till innan jag slännger på sommardäcken. |
|
|
En annan åker ju runt på 225/45 17"som vinter sulor... :) _____ |
|
|
Mina sommarsulor har suttit på hela vintern, i varmgarage dock ;) /Wille |
|
|
S 328 R: Vad kul att det är flera som åker omkring i 225/45 17 på vintern, men när snön har försvunnit så kommer sommardäcken fram:)) |
|
|
Ni som har bråttom med sommardäcken....ni riskerar fler liv än era egna, tänk på det! Hur lång blir bromssträckn vid ett överggångsställe? det ÄR fortfarande väldigt halt.... /K |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Här är det helt "ute" med sommardäck :)) Bra funktion "sök inlägg" MVH Hasso Länk |
| för tidigt me sommardäck redan!! vädret ställer ju om sig på 0 tid denna årstid...ena dagen + å andra dagen -... | |
|
Hmm.... hur är det egentligen... sista Mars är sista dagen man måste ha vinterdäck... ! 1sta April till sista April är det valfritt oavsett väglaget ! Har jag missat något ? Lycka till... ! /Jake |
|
|
Korrekt Jake. Kan ju tillägga att man få sommardäck för tillfället också om det inte är vinterväglag. Det kan ju tolkas rätt olika. |
|
|
jag kunde inte hålla mig... Nu sitter dom... mmmm.... fast det blir dax att börja träna armmusklerna så man kan fickparkera igen... |
|
| Har aldrig haft mina av. Funkade fin fint. Dock får man välja lite på vilka dagar man ska ta bilen ... | |
| Här i skåne går det fint att ha sommardäck nu. Ska på med mina i helgen. | |
Jeppe Johansson |
Byter aldrig till vinterdäck, Men det kan ju bero på att jag inte har några då jag itne kör vinter med min pärla! "Jeppe" |
|
Idag åker sommardäcken och is-läppen på! Kolla väderprognosen så förstår ni varför. Observera dock att jag inte är beroende av bilen dagligen... Utifall att det skulle bli någon köldknäpp så får den väl stå då. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Nya 17" har precis kommit nu ska jag bara bestämma mig vad jag ska ha för däck. Men sen ska dom på ¨ bobby |
|
|
Det kom ganska mycket snö i Malmö natten till Fredagen, så jag lägger inte på s-däcken förrän i April! //Henrik BMWCS #05196 328iT: Länk |
|
|
Constrictor: Men nu smälter de. Får bara hoppas på att de vara också ¨ bobby |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.