|
|
|
|---|---|
|
Hej! Hade lite funderingar på ett GPS/DVD system till min bil. Hade lite planer på att andvända mig av min laptop för att få ner kostnaderna. Tänkte så här: köpa ett GPS system som man kopplar till datorn, kostar runt 1300:- Köpa en extra skärm till datorn (helst med touch screen) Ha laptopen i bagaget (på något lämpligt ställe) och helt enkelt dra kablar fram till skrämen, på de sättet får man ju både GPS och DVD. Är detta omöjligt och onödigt krångligt? Kanske bättre att köpa ett färdigt system? Vad tror ni? | |
|
På det viset får du kartan och var på kartan du befinner dig men det blir svårare med själva navigationen. Jag funderade på samma som dig inkl mp3 låtar men bet ihop och köpte en begagnad navigator. Automat är bekvämt |
|
| jag pastade en länk till en ws lcd-skärm med touchscreen för 12v automobil-montage för nån vecka sen, den är nånstans i trådhögen | |
|
Dennis: När jag var på Island och fick åka med stora bilar med STORA däck ute på glacieren så hade samtliga bilar egna Lap-topar med GPS,DVD. Tyckte att det fungerade riktigt bra, dom hade en ställning som gjorde att den passade in riktigt bra vid mitt konsolen. Dock var deras bilar mkt större inuti än din bil navi funktion hade dom inte detta var iof 3-4år sen.´ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.