|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
| Va??? Är det fler än jag som jobbar där?? | |
|
Blir det Båberg-premiär på långfredagen eller? Tycker mig ha läst en del om det på andra forum, bla TPC. I så fall får man ju fara dit! //HD91 - M5 E34 Limousine register - |
|
|
Jag ska nog dit! //Schnitzer Min M5: Länk |
|
|
Då vart premiär-repan avklarad... Körde tre repor mot Schnitzer... Mycket jämt väl uppe i fart! Att jag vann tror jag beror mest på lite mer erfarenhet än Schnitzer... Ta inte illa upp Daniel! :) Det var kul iaf o få varva ur pjäsen lite... Ny drabbning på fredag eller? BMW följer inte utvecklingen... BMW LEDER den!! |
|
| E de många som har tänkt att åka dit på fre 16/4? | |
|
ja kommer troligtvis upp med en vit volvo (ja vet) o kommer o börna upp 4 däck, kom o kolla om ni gillar däckrök =) mvh Erik |
|
|
Jag kommer garanterat! :) Vore kul om vi kunde sluta upp ett stort gäng BMW o åka dit allihopa... Nån som hakar på? Sprid budskapet så får vi se om det finns intresse! BMW följer inte utvecklingen... BMW LEDER den!! |
|
| ska vi säga nått bra ställe att träffas på? | |
|
vi kommer.... bla m5 mm mm nu på fredag en riktig folkfest |
|
|
vi kan ju alltid ses vid mc donalds vid överby. nära åt alla håll. mvh Erik (O==00==O) 02 rullar fetast |
|
|
vi kan ju alltid ses vid mc donalds vid överby. nära åt alla håll. mvh Erik (O==00==O) 02 rullar fetast |
|
|
Jag dyker nog upp på en liten träff innan. Mc donalds parkering låter bra. Vilken tid? Jag slutar jobbet kl 18 så jag borde gott och väl hinna. |
|
|
de brukar inte bli nått ordentligt drag fören vid 20:30-21:00 så nån gång innan de vore väll passande mvh Erik (O==00==O) 02 rullar fetast |
|
| ska vi säga runt 21 vid mcdonalds då? | |
|
är de inte lite sent. de tar ju en stund dit... |
|
|
Jag står vid Mc donalds parkering vid 20,30... Det låter väl som en rätt ok tid eller? Vi syns där iaf! Räkna med folkfest gott folk! :) BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den! |
|
|
jag kommer troligen (var ligger de) ge mig en liten lätt vägbes, tack |
|
|
överby köpcentrum ligger precis efter stallbackabron.. sen till mc donalds bara.. |
|
|
Vad det ska vara svårt att göra bra starter :-( Måste nog träna lite på den biten. 540:n var mycket mer lätt körd. Nästan pinsamt vad jag spann:-) Dax att sova. Ska upp tidigt! Tack för i kväll! |
|
|
Tyckte det gick rätt bra för dig ändå lidberg... Du har juh trots allt inte haft bilen så länge... Det var ett grymt drag igår iaf! Har nog aldrig sett så mycket folk där! Tack för en god match föresten mak! Du tog mig i starten... :-( Fick toksläpp med min... Hade lite, lite för mycket start-varv. Vem vann föresten? Jag kom juh ikapp dig men såg aldrig vem som var först över? Ingen annan som såg? BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.