|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Nu är det snart dags att dra igång. Vad jag har hört så ska det bli 3 stycken fredagar varje månad. Vilka kommer dit med sina BMW? Är det någon som ska köra? Skulle kanske vara roligt att samla upp lite BMW någon gång till en större träff, om det finns intresse för det dvs. //Schnitzer | |
|
Jodå, nog ska man ner till SAAB-land och gasa lite... Nejdå, så mycket gasa blir det nog inte, men ner och kolla, givetvis! Det är ju en otrolig folkfest där nere mot veckosluten, hoppas vi blir flera som kan mötas upp och åka. |
|
|
Klart man ska dit, ska bara få på mitt nya angassystem! A M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Ja det vore kul att träffas så många som möjligt nån dag på Båberg för att visa framfötterna BMW 325 IMSA/CSL under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
Anders.W: jag skulle bli en lyckig pojke om jag fick åka med din bil en sväng om du kommer till båberg?? BMW 325 IMSA/CSL under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
Båberg blir det redan på premiären när den nu är, hoppas E30 turbon kommer och den oranga M5 3,8, den är snygg. Skulle vara roligt att se Volvo 240:n med M5 motor också! //Sniffer |
|
| Lova att säga till när ni drar igång där uppe. Räkna med åskådare från Borås. | |
|
sniffer: Jag tror att killen med de oranga m5:an har sålt den, men den kanske fortfarande rullar i Thn. Han hade en spekulant från stan. För mer info om båberg: Länk Själv kommer jag nog att vara där en hel del, både köra och titta. Kanske inte så mycket under våren då jag prioreterar annat men senare på sommaren så...... /Lidberg |
|
|
Ekman: Höll inte du på med nått turbobygge? Mer överladdade bmw:s på strippen!! |
|
|
lidberg: Stämmer bra det. Ska bli en banrcing kopia med kaross från IMSA/grupp 5 serien fast på en E30, Kommer bli intresant det blir då sveriges bredaste BMW. Sen håller 635 på att få hemmabyggt insug annan kam och grenrör och rikligt portat topp som redan är färdig. BMW 325 IMSA/CSL under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
När drar racen igång? BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
Kan tänka mig att det drar igång i april i år, har för mig att de kördes på båberg redan i slutet av mars förra året... Eas |
|
|
Målet är att komma igång i mitten på april alternativt slutet. Svenska vädret är ju som det är BMW 325 IMSA/CSL under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
I fredas så var man på sitt första race detta året. Tyvärr så var det inte så mycket folk eller bilar där. (Å andra sidan så han man köra fler race:-)) Hoppas får se fler bmw:s där efter påsk! GLAD PÅSK!! /Lidberg |
|
|
Blir det inget under påskhelgen då? Brukar ju vara jättemycket folk på långfredagen! Det blev inget tillstånd, så det körs i alla fall, läs mer info på deras hemsida. De har inte gett upp men det verkar svårt nu. //Sniffer ___________________________ Svenskt E34 M5 Limousine register under uppbyggnad |
|
|
Kommer det några BMW:s på fredag då? Bra ös i Båberg på fredag? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Det brukar oftast vara hyffsat bra ös både fredagar och lördagar. Och dessutom körs det för jämnan så det är alltid race. Kan tänka mig att det är fler folk nu till helgen med tanke på hur bra vädret kommer vara. ______________________________ Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
jag kommer vara där med polaren i en Blå sierra cossie rwd. BMW 325 IMSA/CSL under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
Hade tänkt ta en sväng förbi till Båberg ikväll. Vore kul om det kunde bli lite BMW då. //Schnitzer |
|
|
är det något imorgon fredag den 25/4...i så fall kommer jag...men det är nog ingen mening att jag ställer upp i något race... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Ja, det är varje fredagar och lördagar vad jag har hört. Jag var där i lördags. Såg en M3 Cabrio -96 och en M5 Touring -93, och någon BMW mer, men det var mest andra bilmärken. Jag kanske ska åka dit igen i helgen. Hoppas på mer BMW då. Det drar igång lite efter kl. 22.00 så det kan vara bra att vara där då. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.