|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jevlar: Vet du vilka av dessa kolvtyper som huserar i våra svenska m20´s? Har för mig att Bäckis sa att bara stött på en typ av kolv på ca 20-30 m20 som han mekkat på... M20B25 8.8:1 med kat låter ju fint... |
|
|
Det var en trevlig lista Jevlar, men jag vet inte riktigt hur jag ska tolka den. Har en 325 utan kat 9,4 eller 9,7... Förresten kommer du från Linköping? E21=Livets mening. |
|
|
Du har en 9:4:1 Har du importerat din 325? Tror att den var den med 9:7:1 som kördes i Europa,medans 9:4:1 kördes i Sverige. Lycka till,det blir en rolig motor kan jag säga om du bygger en 2.7L He de // Bengan Länk |
|
|
bor i linköping sen några år men är Värmlänning av hela mitt hjärta. Som bengan nämnde beror det på om det är en import eller svensksålt från början. /Per |
|
|
kan nån tala om va "mappning" innebär? ni tar ju för givet att nya BMW ägare kan sånt när dom föds? =) I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
|
intressant bygge.. siktade på nått liknande till min 320 sedan. Antar att man egentligen vill ha 11.0 i komp om man vill ha lite rappare motor ;) Eller har jag missat nått. Even alcohol can bend the room... |
|
|
Kanske är lite off-ämnet.. Men vart kan man få tag i en diesel/eta vev och vad kan man tänkas behöva betala för en sådaN? Mvh /Uffe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.